Kiemelt hazai publikációk

2016

Abaligeti, G.: Nem-paraméteres okság tesztek két változóra. Szigma, 46(3-4) p. 159-185, 2016

Kuti, M., Bedő, Zs.: Az egyetemi vállalkozói ökoszisztémába ágyazott közösségi finanszírozás. Vezetéstudomány, 47(2) p. 45-52, 2016

Bugár, Gy., Ratting, A.: A piaci kockázat számszerűsítésének változása a Bázel III szabályozásban. Hitelintézeti Szemle, 15(1) p. 33-50, 2016

Rekettye, G.: A hatalmi átalakulás globális megatrendje és a nemzetközi marketing. Vezetéstudomány, 47(4) p. 3-10, 2016

Hau-Horváth, O., Sebestyén, T., Varga, A.: Tudáshálózatok szerepe a regionális fejlődésben. Statisztikai Szemle, 94(2) p. 117-142, 2016

Szűcs, K.: Marketingkutatás 2.0. Vezetéstudomány, 47(4) p. 67-70, 2016

Törőcsik, M.: A fogyasztói magatartás új tendenciái. Vezetéstudomány, 47(4) p. 19-25, 2016

Kőrösi, G.: A lány továbbra is szolgál.... Közgazdasági Szemle, 63(3) p. 647-667, 2016

Mellár, T.: Szolgálólányból királycsináló – avagy az ökonometria makroökonómiai térhódítása?. Közgazdasági Szemle, 63(3) p. 285-306, 2016

Rekettye, G.: Multidimenzionális árazás. Akadémiai Kiadó, Budapest, ISBN: 978 963 05 9793 7, 2016

2015

Szerb, L., Bugár, Gy.: Informális befektetési hajlandóság és döntéshozatal a magyar lakosság körében A befektetési hajlandóság és befolyásoló tényezői az egyes befektetői csoportokban. Közgazdasági Szemle, 62(4) p. 356-378, 2015

Mellár, T.: Szemben az árral. Akadémiai Kiadó, Budapest, 332 p. ISBN: 978 963 05 9607 7, 2015

Bélyácz, I.: A vállalati növekedés tapasztalatai az 1993-2012 közötti időszakban. Akadémiai Kiadó, Budapest, 244 p. ISBN: 978 963 05 9619 0, 2015

Varga, A., Sebestyén, T.: Innováció Kelet-Közép-Európában. Az EU keretprogramjaiban való részvétel szerepe az innovációs teljesítményben. Közgazdasági Szemle, 62(9) p. 881–908, 2015

Gyulavári, T., Mitev, A.Z., Neulinger, Á., Neumann-Bódi, E., Simon, J., Szűcs, K.: A marketingkutatás alapjai. Akadémiai Kiadó, Budapest, 348 p. ISBN: 978 963 05 9528 5, 2015

Szerb, L., Márkus, G., Csapi, V.: Versenyképesség és nemzetköziesedés a magyar kisvállalatok körében a 2010-es években. Külgazdaság, 58(11–12) p. 53-75, 2015

Rekettye, G., Tóth, T., Malota, E.: Nemzetközi marketing. Akadémiai Kiadó, Budapest, 474 p. ISBN: 978 963 05 9623 7, 2015

Hauck, Zs.: EPQ modellek változtatható minőség-ellenőrzési sebesség esetén. Szigma, 45(3-4) p. 151-176, 2015

Rappai, G.: Modelling Non-Equidistant Time Series Using Spline Interpolation . Hungarian Statistical Review, 93(SN19) p. 22-46, 2015

Konczosné Szombathelyi, M., Borgulya, Á., Szondi, Gy.: Nemzetközi vállalatok országhatáron átívelő belső kommunikációjának menedzsmentje. Vezetéstudomány, 46(9-10) p. 12-24, 2015

Schepp, Z., Szabó, Z.: Lakossági svájcifrank-hitelek árazása – narratíván innen és túl?. Közgazdasági Szemle, 62(11) p. 1140-1157, 2015

Rekettye, G., Törőcsik, M., Hetesi, E.: Bevezetés a marketingbe. Akadémiai Kiadó, Budapest, 331 p. ISBN: 978 963 05 9667 1, 2015

2014

Kajos, A., Bálint, B.: A marketingszemlélet és a HR találkozása - A munkáltatói márkaépítés értelmezése, irodalma és kutatási irányai. Vezetéstudomány, 46(6) p. 69-79, 2014

Beke, J.: Nemzetközi számvitel. Akadémiai Kiadó, Budapest, 272 p.  ISBN: 978 963 05 9572 8, 2014

Bessenyei, I.: Optimális munkakínálat rászorultsági nyugdíjrendszer mellett. Szigma, 44(3-4) p. 97-112, 2014

Bélyácz, I.: Pénzügyi válság, véletlen bolyongás, piaci hatékonyság.. Erdélyi Múzeum, 76(3) p. 8-22, 2014

Bugár, Gy.: Piaci- és hitelkockázat menedzsment. . Akadémiai Kiadó, Budapest, 168 p. ISBN: 978 963 05 9590 2 , 2014

Hauck, Zs.: Az outsourcing és az integráció közötti választás szempontjai, avagy minőség teszi a döntést. Vezetéstudomány, 45(4) p. 41-50, 2014

Varga, A., Járosi, P., Sebestyén, T.: A GMR-Európa modell és alkalmazása EU kohéziós politikai reformok előzetes hatásvizsgálata során. Szigma, 45(1-2) p. 117-143, 2014

Poór, J., Kovács, I.É., Karoliny, M., Milovecz, Á.: Külső HR szolgáltatók összehasonlító vizsgálata a világ hat régiójában, közép-kelet-európai sajátosságokat keresve, két Cranet-felmérés alapján. Vezetéstudomány, 45(10) p. 17-29, 2014

Kuti, M., Madarász, G.: A közösségi finanszírozás. Pénzügyi Szemle, 59(3) p. 374-385, 2014

Kuti, M.: A fenntarthatóság és a pénzügyek integrálhatóságának kihívásai. Hitelintézeti Szemle, 13(2) p. 164-173, 2014

Pavluska, V.: Kultúramarketing. Elméleti alapok, gyakorlati megfontolások . Akadémiai Kiadó, Budapest, 450 p. ISBN 978 963 05 9529 2, 2014

Szerb, L., Petheő, A.: A „Globális Vállalkozói Monitor” kutatás adatfelvételei,. Statisztikai Szemle, 92(1) p. 5-32, 2014

Ács, J.Z., Komlósi, É., Ortega-Argilés, R., Szerb, L.: A vállalkozási tevékenység regionális különbségei Magyarországon . Közgazdasági Szemle, 61(3) p. 233-261, 2014

Takács, A.: A márkaérték hatása a részvényárfolyamra a nemzetközi bankszektorban. Vezetéstudomány, 45(9) p. 38-45, 2014

Mellár, T., Varga, A., Zalai, E.: A gyakorlati általános egyensúlyi elemzések dimenziói: Iparági szerkezet, idő- és térbeli dinamika. Bevezető tanulmány. Szigma, 45(1-2) p. 3-22., 2014

Csapi, V.: Villamosenergia-portfóliók reálopciós elemzése. Pénzügyi Szemle, 59(4) p. 562-578, 2014

Bélyácz, I.: A financializáció szerepe a globális pénzügyi válság kialakulásában. Hitelintézeti Szemle, 13(1) p. 28-45, 2014

Hauck, Zs.: EPQ modellek változtatható minőség-ellenőrzési sebesség esetén. Szigma, 45(3-4) p. 151-167, 2014

Rappai, G.: Rendszertelen idősorok modellezése spline-interpolációval. Statisztikai Szemle, 92(8-9) p. 766-791, 2014

2013

Poór, J., László, Gy., Beke, J., Óhegyi, K., Kolbe, T.: A cafeteria-rendszer továbbfejlesztésének lehetőségei - múlt, jelen és jövő. Vezetéstudomány, 44(1) p. 2-17, 2013

Bélyácz, I.: Várakozások, bizonytalanság, valószínűség. Értekezés a kockázat számszerűsítésének korlátairól.. Közgazdasági Szemle, 60(7-8) p. 749-780, 2013

Csapi, V.: A reálopció-elmélet alkalmazása a villamosenergia-szektorban. Pénzügyi Szemle, 58(4) p. 481-494, 2013

Jarjabka, Á., Farkas, F., Lóránd, B., Bálint, B.: Munkahelyi motivációk Magyarországon 2013-ban. Vezetéstudomány, 44(10) p. 12-23, 2013

Hau, O., Mellár, T., Sebestyén, T.: Láthatóvá tehető-e a láthatatlan kéz? Egy ágensalapú piaci modell tapasztalatai. Közgazdasági Szemle, 60(9) p. 992-1024, 2013

Szerb, L., Lukovszki, L. : A magyar egyetemi hallgatók vállalkozási attitűdjei és az attitűdöket befolyásoló tényezők elemzése a GUESSS felmérés alapján. Vezetéstudomány, 44(7-8) p. 30-40, 2013

Farkas, F.: A változásmenedzsment elmélete és gyakorlata. Akadémiai Kiadó, Budapest, 361 p.  ISBN: 978-963-05-9432-5, 2013

Kehl, D., Várpalotai, V.: A modern bayesi elemzések eszköztára és alkalmazása. Statisztikai Szemle, 91(10) p. 971-992, 2013

Kovács, B., Kruzslicz, F., Torjai, L.: Internetes termékkritikák hasznosságának megállapítása felügyelt gépi tanulással. Szigma, 44(1-2), 35-63, 2013

Putzer, P.: A nagy túlélő – Időutazás a marketingben. Vezetéstudomány, 44(9) p. 81-82, 2013

Pitz, M., Schepp, Z.: A banki hitelek árazásának vizsgálata strukturális VAR modell segítségével. Pénzügyi Szemle, 58(4) p. 434-447, 2013

2012

Dankó, A., Barakonyi, K.: Challenges the finance profession has been facing following the 2008-2009 crisis. Vezetéstudomány, 43(4) p. 2-11, 2012

Beke, J., Tiszberger, M.: Nemzetközi számviteli standardizáció a hazai gyakorlat tükrében. Pénzügyi Szemle, 57(4) p. 444-457, 2012

Bélyácz, I., Kuti, M.: A makrogazdaság fenntartható finanszírozási pályájának elérhetőségéről. Közgazdasági Szemle, 59(7-8) p. 781-797, 2012

Borgulya, Á.: A munkával kapcsolatos értékek és attitűdök változása Közép-Kelet Európában a XXI. század első évtizedében. Vezetéstudomány, 43(4) p. 23-35, 2012

Poór, J., Farkas, F., Dobrai, K., Karoliny, M.: Átalakuló emberierőforrás-menedzsment a multinacionális vállalatok magyarországi leányvállalatainál . Vezetéstudomány, 43(2) p. 18-28, 2012

Kehl, D.: Monte-Carlo-módszerek a statisztikában. Statisztikai Szemle, 90(6) p. 521-543, 2012

Kovács, K., Kuti, M.: A marketingeszközök és -tevékenységek részvényesi értékre gyakorolt hatása. Vezetéstudomány, 43(5) p. 41-51, 2012

Mellár, T.: Kis, nyitott gazdaságok stabilitásához célszerű az euróövezeti csatlakozás. Közgazdasági Szemle, 59(6) p. 719-721, 2012

Pintér, É., Deutsch, N.: A fenntartható fejlődés elvei és azok érvényre jutása a banki gyakorlatban II. rész. Vezetéstudomány, 43(1) p. 57-63, 2012

Rekettye, G.: Az árak észlelése és értékelése. Vezetéstudomány, 43(5) p. 2-13, 2012

2011

Bedő, Zs.: A kontextusba helyezett vállalatkormányzás. Vezetéstudomány, 42(7-8) p. 11-19, 2011

Beke, J.: A számviteli standardok szerepe a vállalatirányításban. Vezetéstudomány, 42(6) p. 46-55, 2011

Bessenyei, I.: Optimális munkakínálat rászorultsági nyugdíjrendszer mellett. Szigma, 44(3-4) p. 97-112, 2011

Csapi, V.: Bizonytalanság és kockázat a termelési hálózatokban: egy reálopciós megközelítés. Vezetéstudomány, 42(7-8) p. 28-37, 2011

Galambosné Tiszberger, M.: A rétegzett mintavételről. Statisztikai Szemle, 89(9) p. 909-929, 2011

Kehl, D.: Skálák és statisztikák: a méréselméletről és történetéről. Statisztikai Szemle, 89(10-11) p. 1057-1080, 2011

Kovács, K.: A testetlen eszközök jelentősége a vállalat működésében, pénzügyi teljesítményében és piaci értékelésében. Vezetéstudomány, 42(2) p. 49-57, 2011

Kovács, K.: Az egyszerre érvényesülő társadalmi externáliák hatásai a státusjavak keresletére. Közgazdasági Szemle, 58(4) p. 314-332, 2011

Kovács, K.: A reklámtevékenység és a piaci szerkezet néhány összefüggése. Vezetéstudomány, 42(7-8) p. 20-24, 2011

Kuti, M.: A beruházási és a finanszírozási döntések interakciói. Hitelintézeti Szemle, 10(3) p. 226-240, 2011

Kuti, M.: A kockáztatott cash flow, a pénzügyi flexibilitás és a finanszírozási korlát. Pénzügyi Szemle, 56(4) p. 492-505, 2011

Kuti, M.: Az integrált vállalati kockázatkezelés. Hitelintézeti Szemle, 10(6) p. 619-633, 2011

Lányi, B.: Az innovációs együttműködés okai és típusai a vegyiparban. Vezetéstudomány, 42(7-8) p. 38-46, 2011

Mellár, T., Balatoni, A.: Rövid távú előrejelzésre használt makroökonometriai modell. Statisztikai Szemle, 89(12) p. 1213-1241, 2011

Pintér, É., Deutsch, N.: A fenntartható fejlődés elvei és azok érvényre jutása a banki gyakorlatban I. rész. Vezetéstudomány, 42(12) p. 13-22, 2011

Pintér, É., Bélyácz, I.: Egy különös pénzügyi válság rendhagyó tanulságai. Hitelintézeti Szemle, 10(5) p. 465-480, 2011

Rappai, G.: Okság a statisztikai modellekben. Statisztikai Szemle, 89(10-11) p. 1113-1129, 2011

Sebestyén, T.: Hálózatelemzés a tudástranszferek vizsgálatában – régiók közötti tudáshálózatok struktúrájának alakulása Európában. Statisztikai Szemle, 89(6) p. 667-697, 2011

Titkos, Cs.: Ideáltípusok a tudástranszferben. Vezetéstudomány, 42(7-8) p. 64-69, 2011

Ulbert, J.: A DCF-modellcsalád védelmében. Vezetéstudomány, 42(7-8) p. 3-12, 2011

Kispál-Vitai, Zs.: A szövetkezeti identitás és a társadalmi felelősségvállalás kapcsolata. Vezetéstudomány, 42(7-8) p. 56-63, 2011

2010

Farkas, Ferencné, Lóránd, B., Balogh, G.: Kölcsönös előnyökön alapuló kapcsolatok kialakítása a felsőoktatási intézmények és a munkaadók között. Vezetéstudomány, 41(11) p. 31-43, 2010

Barakonyi, K.: A felsőoktatás versenyképességéről. Vezetéstudomány, 41(12) p. 4-19, 2010

Omri, M., Barakonyi, K.: Business at the Speed of Light: The Role of Time and Speed on Business Strategy. Vezetéstudomány, 41(6) p. 36-39, 2010

Beke, J.: A számvitel globalizálódása és harmonizálódása a regionális és a nemzetközi összehasonlító vizsgálatok tükrében. Külgazdaság, 54(5-6) p. 81-101, 2010

Erdős, K., Varga, A.: Az egyetemi vállalkozó – legenda vagy valóság az európai regionális fejlődés elősegítésére?. Közgazdasági Szemle, 57(5) p. 457-472, 2010

Fodor, P., Kiss, T., Poór, J.: A válság hatása a HR-re és a tudásmenedzsmentre: Négy kelet-európai ország szervezeteinek empirikus vizsgálata alapján. Vezetéstudomány, 41(10) p. 2-18, 2010

Sipos, B., Kehl, D.: Regressziós modellek becslése és tesztelése Excel-parancsfájl segítségével. (szoftverismertetés). Statisztikai Szemle, 88(7-8) p. 833-855, 2010

Mellár, T.: Válaszút előtt a makroökonómia?. Közgazdasági Szemle, 57(7-8) p. 591-611, 2010

Rappai, G.: A statisztikai modellezés filozófiája. Statisztikai Szemle, 88(2) p. 121-140, 2010

Sebestyén, T.: Tudáshálózatok struktúrájának szerepe egy egyszerű általános egyensúlyi modellben. Szigma, 41(3-4) p. 121-154, 2010

Szerb, L.: A magyar mikro-, kis és középvállalatok versenyképességének mérése és vizsgálata. Vezetéstudomány, 41(12) p. 20-35, 2010

Járosi, P., Koike, A., Thissen, M., Varga, A.: Regionális fejlesztéspolitikai hatáselemzés térbeli számszerűsített egyensúlyi modellel. Közgazdasági Szemle, 57(2) p. 165-180, 2010

Vörös, J.: Termelés- és szolgáltatásmenedzsment. Akadémiai Kiadó, Budapest, 368 p. ISBN: 978-963-05-8835-5, 2010

2009

Barakonyi, K.: A Business School-ok szerepváltozásai: Kihívások és változások a menedzserképzésben és az MBA-oktatásban. Vezetéstudomány, 40(1) p. 2-15, 2009

Bélyácz, I., Kuti, M.: Külföldi működőtőke és külső eladósodás. Közgazdasági Szemle, 56(2) p. 133-154, 2009

Dobrai, K., Farkas, F.: Tudásintenzív üzleti szolgáltatások. Vezetéstudomány, 40(7-8) p. 56-66, 2009

Karoliny, Zs., Farkas, F., Poór, J.: Az emberi erőforrás-menedzsment magyarországi és közép-kelet-európai sajátosságai a Cranet-kutatás alapján. Vezetéstudomány, 40(7-8) p. 3-11, 2009

Jarjabka, Á.: A modern projektszervezetek vezetéselméleti összevetése. Vezetéstudomány, 40(7-8) p. 36-48, 2009

Karoliny, Zs.: Az értékteremtő HR szervezetek. Vezetéstudomány, 40(7-8) p. 11-24, 2009

Sipos, B., Kehl, D.: A telítődési, a logisztikus és életgörbe alakú trendfüggvények becslése Excel parancsfájl segítségével. Statisztikai Szemle, 87(4) p. 381-411, 2009

Kiss, Gy.K.: A „vidék bankja”megteremtésének dilemmái Magyarországon. Hitelintézeti Szemle, 8(6) p. 496-515, 2009

Komlósi, S.: Pszeudolineáris törtfüggvényekről. Szigma, 40(1-2) p. 11-24, 2009

Kovács, K.: A divathoz csatlakozó fogyasztók hasznossági függvényei. Szigma, 40(1-2) p. 53-66, 2009

Kovács, K.: A marketing-költségvetés meghatározásának módszereiről. Vezetéstudomány, 40(5) p. 32-40, 2009

Márkus, G.: A porteri gyémánt-modell alkalmazása a mikroszintű versenyképesség mérésére. Vezetéstudomány, 40(6) p. 16-31, 2009

Rekettye, G., ifj. Rekettye, G.: A világ jövője — a jövő marketingje. Vezetéstudomány, 40(1) p. 2-9, 2009

Sebestyén, T.: Abszorpciós képességek és innováció – egy szabadalmi verseny modellje. Szigma, 40(1-2) p. 25-51, 2009

Titkos, Cs.: A személyiség Kaizen elve. Vezetéstudomány, 40(7-8) p. 67-77, 2009

Parag, A., Varga, A.: Egyetemi tudástranszfer és a nemzetközi kutatási hálózatok szerkezete. Közgazdasági Szemle, 56(4) p. 343-358, 2009

Varga, A.: Térszerkezet és gazdasági növekedés. Akadémiai Kiadó, Budapest, 152 p. ISBN: 978 963 05 8676 4, 2009

2008

Barakonyi, K.: Üzleti modellek. Vezetéstudomány, 39(7) p. 2-13, 2008

Barancsuk, J.: Adalékok az „árelfogadó” és „ármeghatározó” fogalmak értelmezéséhez II. Szigma, 39(1-2) p. 49-72, 2008

Borgulya, Á.: Értékorientált kommunikációmenedzsment és kommunikációkontrolling. Vezetéstudomány, 39(11) p. 11-23, 2008

Kovács, K.: A márkák pénzügyi értékelésének módszerei. Vezetéstudomány, 39(3) p. 9-19, 2008

Márkus, G.: Marketing stratégiák adózási megítélése az autókereskedelemben. Pénzügyi Szemle, 53(1) p. 122-129, 2008

Rappai, G.: Gondolatok a gazdaságtudományi képzési területen folyó statisztika oktatásról. Statisztikai Szemle, 86(9) p. 829-849, 2008

Rekettye, G., Pintér, J.: A villamosenergia-szolgáltatással való elégedettség mérésekor alkalmazható kvantitatív módszerek és modellek. Szigma, 39(1-2) p. 73-77, 2008

Schepp, Z.: Néhány gondolat a változó kamatozású devizafinanszírozás kockázatairól. Hitelintézeti Szemle, 7(1) p. 67-90, 2008

Szerb, L., Kocsis-Kisantal, O.: Vállalkozói kultúra Magyarországon két napilap tükrében. Közgazdasági Szemle, 55(3) p. 243-261, 2008

Takács, A.: A Free Cash Flow-tól a szabad pénzáramig. Vezetéstudomány, 39(10) p. 54-64, 2008

Vörös, J.: A kereslet hatása az árak, a minőség és a fejlesztési döntések dinamikájára. Közgazdasági Szemle, 55(12) p. 1094-1115, 2008

Vörös, J.: Optimális ár, minőség, és fejlesztési döntések. Szigma, 36(3-4) p. 121-137, 2008

2007

Barakonyi, K.: Metaforák a stratégiaalkotásban. Vezetéstudomány, 38(1) p. 3-14, 2007

Barancsuk, J.: Coase tétele a Scitovsky-paradoxon tükrében. Szigma, 38(1-2) p. 49-72, 2007

Bedő Zs., Ács, B.: A tulajdonosi koncentráció, a koalíció és az identitás hatása az S&P 500 vállalatainak teljesítményére. Hitelintézeti Szemle, 6(1) p. 79-90, 2007

Bedő, Zs.: Az intézményi befektetők tulajdonosi szerepvállalását meghatározó tényezők. Hitelintézeti Szemle, 6(6) p. 526-556, 2007

Borgulya, Á.: A munkával kapcsolatos értékek Közép-Kelet-Európában: nemzetközi felmérések tükrében. Vezetéstudomány, 38(7-8) p. 51-66, 2007

Farkas, F., Molnár, M.: A magyar nonprofit szektor szervezeteinek elszámoltathatóságát értékelő sztenderdek és módszertan. Statisztikai Szemle, 85(9) p. 804-820, 2007

Hausmann, P.: Thorstein Veblen és az evolúciós közgazdaságtan – egy új emberkép megalapozásának kísérlete. Közgazdasági Szemle, 54(11) p. 1012-1024, 2007

Kehl, D., Sipos, B.: Évszázados trendek és hosszú ciklusok az Amerikai Egyesült Államokban, Kínában és a világgazdaságban. Hitelintézeti Szemle, 6(3) p. 248-282, 2007

Kuti, M.: A külső eladósodás és a külföldi működőtőke belső interakciója Magyarországon. Pénzügyi Szemle, 52(1) p. 50-64, 2007

Szerb, L., Márkus, G.: Vállalkozói környezet és vállalkozásoktatás nyolc magyar egyetemen, nemzetközi összehasonlításban, hallgatói vélemények alapján. Vezetéstudomány, 37(6) p. 29-41, 2007

Szerb, L., Márkus, G.: A felsőoktatási környezet hatása a vállalkozói életpálya választására: Nemzetközi összehasonlító elemzés, 2006. Közgazdasági Szemle, 53(3) p. 248-273, 2007

Darvas, Zs., Schepp, Z.: Kelet-közép-európai devizaárfolyamok előrejelzése határidős árfolyamok segítségével. Közgazdasági Szemle, 54(6) p. 501-528, 2007

Takács, A.: A számított vállalatérték és a tőzsdei részvényárfolyam kapcsolata a magyar tőzsdei vállalatoknál. Statisztikai Szemle, 85(10-11) p. 933-964, 2007

Ulbert, J., Nagy, B.: Tőkepiaci anomáliák. Statisztikai Szemle, 85(12) p. 1013-1032, 2007

2006

Barakonyi, K.: A stratégiai döntések etikai felelőssége. Vezetéstudomány, 37(5) p. 2-11, 2006

Barakonyi, K.: A vezetői döntéshozatal etikai konfliktusai. Vezetéstudomány, 37(6) p. 25-31, 2006

Barancsuk, J.: Adalékok az „árelfogadó” és „ármeghatározó” fogalmak értelmezéséhez I. Szigma, 37(1-2) p. 89-111, 2006

Bedő, Zs.: A piaci irracionalitás vállalatkormányzásra gyakorolt hatásáról. Vezetéstudomány, 37(7-8) p. 12-20, 2006

Bedő, Zs., Rappai, G.: Is there causal relationship between the value of the news and stock returns?. Statisztikai Szemle, 84(KSZ10) p. 81-100, 2006

Bessenyei, I.: Puha költségvetési korlát és stop-go politika egy kétszektoros AK modellben. Szigma, 36(1-2) p. 47-59, 2006

Bugár, Gy., Uzsoki, M.: Befektetések kockázatának mérése. Statisztikai Szemle, 84(9) p. 876-898, 2006

Farkas, F.: A változásmenedzsment kritikus pontjai. Vezetéstudomány, 37(11) p. 12-21, 2006

Galambosné Tiszberger, M.: A Földhasználati és földfelszín-borítottsági összeírás módszertani háttere. Statisztikai Szemle, 84(9) p. 829-847, 2006

Kehl, D., Rappai, G.: Mintaelemszám tervezése Likert-skálát alkalmazó lekérdezésekben. Statisztikai Szemle, 84(9) p. 848-875, 2006

Kovács, K.: Érzelmi hatások a divatjavak fogyasztásában. Vezetéstudomány, 37(7-8) p. 65-71, 2006

Sebestyén, T.: Adaptivitás, innováció és fejlődési csapda – integrált elméleti megközelítés. Vezetéstudomány, 37(7-8) p. 4-11, 2006

Szerb, L., Ulbert, J.: The examination of growth in the Hungarian small- and medium size business sector. Statisztikai Szemle, 84(10) p. 100-123, 2006

Kispál-Vitai, Zs.: Gondolatok a szövetkezetelmélet fejlődéséről. Közgazdasági Szemle, 52(1) p. 69-84, 2006

2005

Bedő, Zs.: Részvényesi aktivitás és a vállalat piaci értéke. Hitelintézeti Szemle, 4(3) p. 15-30, 2005

Bugár, Gy., Uzsoki, M.: Nemzetközi részvény befektetési lehetőségek Közép-és Kelet-Európa új Európai Uniós tagállamainak szemszögéből. Közgazdasági Szemle, 52(6) p. 576-598, 2005

Farkas, F., Molnár, M.: Az állami szabályozók és az ágazati standardok szerepe a nonprofit szervezetek vezetésében. Vezetéstudomány, 36(10) p. 57-62, 2005

Farkas, F., Molnár, M.: Szimultán elszámolhatóság és kapcsolatrendszerek a nonprofit szervezetek működésében. Közgazdasági Szemle, 52(7-8) p. 763-770, 2005

Farkas, F.: Változásmenedzsment. Akadémiai Kiadó, Budapest, 205 p. ISBN: 963-05-8266-X, 2005

Karoliny, Zs., Poór, J.: Konvergenciák és divergenciák az emberi erőforrás menedzsmentben. Vezetéstudomány, 36(10) p. 25-37, 2005

Kovács, K.: A divatadaptáció dinamikus modellezése. Vezetéstudomány, 36(12) p. 44-54, 2005

Kuti, M.: Kelet-Európa, Kelet-Közép-Európa és Magyarország külső eladósodásának összehasonlítása. Külgazdaság, 49(7-8) p. 47-60, 2005

Mellár, T.: Az államháztartási hiány és az árak emelkedése. Statisztikai Szemle, 83(7) p. 644-661, 2005

Ács, B., Rappai, G.: Magyarázható-e üzemgazdasági okokkal a gazdasági szerkezetváltás Magyarországon?. Statisztikai Szemle, 83(2) p. 105-123, 2005

Rekettye, G., Hetesi, E.: A lojalitás dimenzióinak longitudinális mérése a hazai lakossági energiafogyasztók körében faktoranalízis alapján. Vezetéstudomány, 36(3) p. 48-57, 2005

Ulbert, J.: Hasznossági függvények és kockázati attitűd. Szigma, 36(1-2) p. 61-75, 2005

 

KTK Tehetségpont

A Kompetencia- és Tehetségfejlesztő Központ célja a PTE KTK hallgatóinak támogatása tehetségük felismerésében, kibontakoztatásában, szakmai sikereinek elérésében; ezzel hozzájárulva a hallgatóink munkaerő-piaci értékének növeléséhez és vállalati partnereink igényeinek kielégítéséhez. Segítjük a pécsiközgázosok közösségének építését, hogy minden hallgatónk megtalálja a helyét, és egyszerűen JÓL ÉREZZE MAGÁT.

Tovább

pecs.hubbub

A pecs.hubbub egy közösségi finanszírozási platform, melyen ötletgazdák tehetik közzé projektjeiket és így forrást gyűjthetnek szűkebb és tágabb közösségeikből, rajongóktól, szakmai szervezetektől vagy a közösségi médián elért és megérintett csoportoktól. A Pécsiközgáz Simonyi BEDC az egyetem többi karával szorosan együttműködve segítséget nyújt az ötletgenerálásban, -fejlesztésben, a crowdfunding-gal kapcsolatos ismeretek elsajátításában, a közösségi finanszírozási kampány lépéseinek kidolgozásában és menedzselésében.

Tovább

Továbbképzés

A Pécsiközgáz Továbbképző Központ a Kar meglévő oktatási palettája mellé olyan képzéseket kínál, amelyekkel specializálhatják, kiegészíthetik meglévő ismereteiket az ide jelentkezők, vagy épp a piaci igényekhez igazodó új kompetenciákat szerezhetnek. Legyen az OKJ-képzés, szakirányú továbbképzés vagy vállalati tréning, lényeg a sikeresebb szereplés a munkaerőpiacon.

Tovább