fbpx Dr. Fojtik János | Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Dr. Fojtik János

címzetes egyetemi docens
23196
fojtik.janos [at] ktk.pte.hu
B226
Emailben történő előzetes egyeztetés alapján

Fojtik János adjunktus a PTE KTK Gazdálkodástudományi Intézetében, az intézeti marketing tanszék vezetője. Egyetemi diplomát, doktori címet és fokozatot egyaránt a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán szerzett. Kutatási területe elsősorban a marketing elmélete és története, a helymarketing és a nemzetközi marketing, mely témákban néhány könyve, valamint több tucat tanulmánya és cikke jelent meg. 1999-ben elnyerte a MMSz MOK által megszavazott „Az év marketingpublikációja" díjat. A felsőoktatásban eltöltött évtizedek alatt számos alap- és egyetemi szintű, valamint posztgraduális kurzust tervezett meg és oktatott végig, elsősorban a marketing, a marketingcsatornák, a szolgáltatásmarketing, továbbá a nemzetközi üzlet és marketing témakörében, magyar és angol nyelven egyaránt. Magyarországon (Bányai Edittel együtt) az elsők között dolgozta ki a Marketing az interneten tárgy egyetemi oktatási programját 1999-ben. 2005-ben a PTE KTK angol nyelvű programjain megkapta „Az év oktatója" elismerést.

Publikációk

Fojtik, János
A marketinggondolkodás két válsága - reflexió 2017-ben
MARKETING ÉS MENEDZSMENT 51 : 1-2 pp. 99-104. , 6 p. (2017)

 

Fojtik, János ; Rekettye, Gábor
Az ellátási lánc és a disztribúciós stratégiák pp. 238-261.
In: Rekettye, Gábor; Törőcsik, Mária; Hetesi, Erzsébet - Bevezetés a marketingbe
Budapest, Magyarország : Akadémiai Kiadó, (2015) p. 331

 

Rekettye, Gábor ; Fojtik, János
Nemzetközi marketingmenedzsment pp. 196-217. , 22 p.
In: Blahó, András; Czakó, Erzsébet; Poór, József (szerk.) Nemzetközi menedzsment
Budapest, Magyarország : Akadémiai Kiadó, (2015) 431 p.

 

Publikációs lista

Önéletrajz