fbpx A tartalomból | Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

A tartalomból

A tartalomból

LII. évfolyam 3-4. szám

 

Danyi Pál
A mesterséges intelligencia alkalmazása az árazásban

 

Putzer Petra
A CSR megtérülési modelljeinek és jövőképeinek vizsgálata játékelméleti modell segítségével

 

Buvár Ágnes
#Reklám, #hirdetés, #fizetett tartalom: A reklámfelismerés szerepe a reklámmal kapcsolatos attitűdök aktiválásában szponzorált tartalmak esetén

 

Németh Erzsébet - Luksander Alexandra - Martus Bettina
Gyerekek és fogyasztói csábítások - Pénzügyi személyiségteszt gyerekeknek

 

Béla-Csovcsics Andrea - Kincsesné Vajda Beáta
Véradó vagyok. De miért? Egyetemisták véradási szokásait befolyásoló pszichológiai és személyes tényezők vizsgálata

 

Csörögi Eszter Fruzsina – Neulinger Ágnes – Gyulavári Tamás
A sörfogyasztási élmény szerepe a kézműves sörök népszerűségében

 

Bardóczky Veronika
Tétre, helyre, befutóra – Fogyasztói magatartás a magyarországi galopp lóversenyfogadás piacán

 

Nguyen Thi Xuan Trang
Conglomerate Diversification Strategy: good or bad? – Evidence from Vietnam

 

Könyvismertető: Málovics Éva írása Little, B. R.: Én, jómagam és a többiek c. könyvéről



Contents

Volume LII., No. 3-4.

 

Danyi, Pál
Application of Artificial Intelligence in pricing

 

Putzer, Petra
Analysis of the possible visions of CSR based on returns using game theory

 

Buvár, Ágnes
#Ad, #commercial, #sponsored: The role of ad recognition in the activation of attitudes toward the ad regarding sponsored content

 

Németh, Erzsébet – Luksander, Alexandra – Martus, Bettina
Children and consumer temptations. Financial personality test for children

 

Béla-Csovcsics, Andrea - Kincsesné Vajda, Beáta
I am a blood donor. But why? Analysing psychological and personal factors influencing blood donation habits of university students

 

Csörögi, Eszter Fruzsina – Neulinger, Ágnes – Gyulavári, Tamás
The role of experience of drinking beer for craft beer's popularity

 

Bardóczky, Veronika
Win, place, exacta – Consumer behaviour in the Hungarian market of horseracing betting

 

Nguyen Thi Xuan Trang
Conglomerate Diversification Strategy: good or bad? – Evidence from Vietnam

 

Book review