fbpx Turizmus, fogyasztás, generációk | Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Turizmus, fogyasztás, generációk

II. NEMZETKÖZI TURIZMUSMARKETING KONFERENCIA - Turizmus, fogyasztás, generációk

 

Konferencia felhívás

Pécs, 2019. május 10.

 

Tisztelt Kollégák!

A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Marketing és Turizmus Intézete jelen felhívással meghirdeti a 2019. évi II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferenciát.

Fontos törekvésünk az alkalom szervezésével, hogy teret adjunk a kutatásban, az oktatásban résztvevők és a gyakorló szakemberek közötti kapcsolat erősítéséhez, az inspiratív és konstruktív diskurzusok kialakításához.

2019. május 10-én magyar és egy angol nyelvű szekciókban tervezzük a tudományterület kurrens témáiban a prezentációs és publikációs lehetőséget.

Reméljük, felkeltettük érdeklődésüket, és megtisztelik jelenlétükkel, gondolataikkal a konferenciát.

 

Üdvözlettel,

Dr. Kaposi Zoltán intézetigazgató, egyetemi tanár Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing és Turizmus Intézet

Dr. Törőcsik Mária egyetemi tanár, a konferencia kezdeményezője és a tudományos bizottság társelnöke.

Dr. Csapó János egyetemi docens, a tudományos bizottság társelnöke.

Dr. Gonda Tibor adjunktus, a konferencia szervezője

Dr. Raffay Zoltán adjunktus, a konferencia szervezője

 

Tervezett szekciók

Magyar nyelvű szekciók:

  • A generációk magatartásának jellemzői a turizmusban
  • Márkaépítés és pozicionálás a turizmusban
  • A digitális kultúra és a technológia kihívásai a turizmusban
  • Új marketingkommunikációs eszközök a turizmusmarketingben
  • Új célcsoportok igényeinek feltárása, a célcsoportok elérése
  • A felelős turizmus és a turisztikai eltartó képesség kérdései
  • Bor- és gasztroturizmus, a helyi termékek szerepe a turizmusban

Angol nyelvű szekció:

  • Key drivers of competitiveness in the tourism industry

 

Jelentkezés

turizmusmarketing2019 [at] ktk.pte.hu e-mail címen történik.

 

Szekcióba való jelentkezés előadással

Jelentkezés absztrakttal 2019. február 15.

magyar és angol nyelven leírt kézirat cím, a szerző(k) neve és adatai (tudományos fokozat, munkahely, e-mail elérhetőség), a magyar és angol nyelvű absztrakt (kb. 10-15 sorban, 1000-2000 karakter között), kulcsszavak (3-4 szó) és köszönetnyilvánítás (amennyiben a kutatás lebonyolítását vagy a publikációt valamely kutatási projekt, támogatás vagy ösztöndíj támogatja, azt ide írhatják)

Tanulmány feltöltés: 2019. március 15.

A tanulmánykészítés formai követelményeit ide kattintva tekintheti meg.

A tanulmányok kettős vak bírálat alá esnek, a lektori véleményeket 2019. március 30-ig kapják meg, a végső tanulmány benyújtása 2019. április 10-ig lehetséges.

 

Szakmai látogató:

a látogató személy neve és adatai (beosztás, munkahely, e-mail elérhetőség)

 

Határidők

Jelentkezés: 2019. február 15.

Tanulmány feltöltés: 2019. március 15.

Lektori vélemény: 2019. március 30.

Végső tanulmány: 2019. április 10.

 

Publikációs lehetőségek

A konferenciára benyújtott tanulmányok ISBN számmal ellátott lektorált tanulmánykötetben jelennek meg. A legjobb tanulmányok a Marketing & Menedzsment és a Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok tudományos folyóiratok rendes számaiban is publikálási lehetőséget kapnak.

 

Részvételi díj

Előadói regisztrációs díj 25 000 Ft+áfa

Szakmai látogatók 8 000 Ft+áfa