-
Dr. Halasy-Nagy József Aula
A Marketing és Turizmus Intézet 2015 őszén indította a fogyasztás tudományos kutatásával foglalkozó rendezvénysorozatát azzal a céllal, hogy időről-időre teret adjon a különböző tudományterületeken elért új fogyasztáskutatási eredmények bemutatásának és megvitatásának, valamint, hogy tovább erősítse a témával foglalkozók közötti együttgondolkodást, együttműködést. Az immár negyedik alkalommal megrendezésre kerülő szimpózium fókuszában a kultúraváltás, értékváltás fogyasztási aspektusa áll.
Program
10:30-11:00 Regisztráció, kávé
11:00-11:10 Köszöntők (Szűcs Krisztián dékánhelyettes, Törőcsik Mária szimpózium igazgató)
11:10-12:00 Az értékek átértékelése (Előadó: Csepeli György szociálpszichológus, az MTA doktora, professor emeritus, Eötvös Lóránd Tudományegyetem Társadalomtudományi Kar, iAS)
12:00-12:30 Alternatív értékek a fogyasztásban (Előadó: Neulinger Ágnes tanszékvezető egyetemi docens, Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástudományi Kar Marketing és Média Intézet Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék)
12:30-13:00 Étkezőshow-k a YouTube-on. A mukbang videók népszerűségének hátteréről egy kvalitatív befogadásvizsgálat tükrében (Előadó: Guld Ádám adjunktus, Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Társadalom- és Médiatudományi Intézet Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék)
13:00-14:00 Ebédszünet
14:00-14:30 Vevőérték a kreatív termékek fogyasztásában (Előadó: Pavluska Valéria egyetemi docens, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing és Turizmus Intézet)
14:30-15:00 Újbarokk nyilvánosság (Előadó: Bagi Zsolt adjunktus, Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Filozófia és Művészetelméleti Intézet Filozófia Tanszék)
15:00-15:30 Gondolatok a felelős és a totális turizmus posztmodern konfliktusáról (Előadó: Csapó János egyetemi docens, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing és Turizmus Intézet)
15:30-16:00 Zárógondolatok