Rólunk

A CAL keretein belül működő the CoRe lab Fogyasztói Magatartáskutató Központban büszkék vagyunk arra az innovatív személetre, melyet a munkánk és az oktatási tevékenységünk során is alkalmazunk. A műszeres megfigyelési technikák jelentőségét felismerve a Központ profilját a szemkamerás módszertanra koncentrálva alakítottuk ki.

Fogyasztói magatartás kutatás

Kutatóink sokéves piaci tapasztalatának köszönhetően a hagyományos marketingkutatási módszereket magas szintű elvárásoknak megfelelően alkalmazzuk, legyen szó kvantitatív vagy kvalitatív kutatásról.

Innovatív módszerek

A the CoRe lab működése során fókuszálunk az innovatív marketingkutatási módszerek alkalmazására, hiszen célunk, hogy ezen módszerek kutatási folyamatban való alkalmazásával a megszokott módszerek használatán túl, illetve azok alkalmazása mellett hatékonyan tudjuk segíteni egy-egy kutatási kérdés megválaszolását.

Szemkamera

A fogyasztók viselkedésének vizsgálatában egyre fontosabb eszközt jelent a szemkamera, mely új dimenziót nyit a kutatók számára a tudattalan magatartás megismerése irányába.

Blog

Corporate Talk - Ismerjük meg, hogy hogyan viselkednek a vásárlók a különböző csatornákban!

Az őszi félév során októberben kerül megrendezésre az első Corporate Talk, melyen a Decathlon Magyarország E-kereskedelmi Igazgatója, Román Gergely..

Call for the 2nd Omnichannel Day

CALL FOR THE 2nd Omnichannel Day about the consumer journey in an omnichannel environment 22 September 2023, Budapest, Hungary (hybrid event..

2nd Omnichannel Day - Save the date!

Ősszel kerül megrendezésre a második Omnichannel Day!

Projektek/Referenciák

Utazás és online repülőjegyfoglalás UX kutatás

Az online repülőjegy vásárlással kapcsolatos felhasználói élményeket, tapasztalatokat, attitűdöket, problémákat vizsgáltuk a fogyasztók körében a Neticle-lel. 

ABSL Hungary

Közön munka az ABSL Hungary-vel

Karácsonyi kutatás

A the CoRe lab kutató csapata az év végéhez közeledve feszült kíváncsisággal követi a fogyasztók reakcióit az aktuális ünnepekkel kapcsolatban

EMOK elégedettségi kutatás

Az EMOK számára végeztünk elégedettségi felmérést 2022-ben. 

KTK weboldal UX kutatás

A PTE KTK weboldal könnyebb kezelhetőségének érdekében végeztünk szemkamerás kutatást. 

Mobilitás témájú kutatás HR szolgáltató vállalat megbízásából

Egy mobilitás témájú kutatási riporthoz szükséges adatfelvételben és annak elemzésében vállalt szerepet a the CoRe lab.

Egyetemi hallgatók munkavállalásával kapcsolatos kutatás

A hallgatók körében egyre népszerűbb, hogy tanulmányaik mellett munkát is vállalnak, ennek okán mi is kíváncsiak voltunk a hallgatói munkavállalással kapcsolatos attitűdökre.

GLAMOUR-napok mini kutatás

2022 októberében egy izgalmas, online naplózásos kutatást végeztünk a GLAMOUR-napokkal kapcsolatos tapasztalatok, motivációk feltárásának érdekében.

SPAR Magyarország kutatás

#hallgatóiprojekt #sparmagyarország

Munch.hu: Innovációs fejlesztéseket támogató kutatás

#hallgatóiprojekt #munch.hu #deskresearch #mélyinterjú 

 

ZsKN: Látogatottság növelését segítő kutatás

#hallgatóiprojekt #zsolnaynegyed #kérdőív

Műanyagmentes július - minikutatás

Júliusban rövid, de annál érdekesebb felmérést végeztünk a fenntarthatósággal kapcsolatban. #kutassonline

Városmarketing stratégiát támogató kutatás

Pécs Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalának megbízásából egy komplex kutatást végeztünk, melynek fő célja a városmarketing stratégia támogatása volt.

LeasePlan koncepciótesztelés

Kvalitatív kutatási projektünkben az elektromos autózás témakörét érintettük.

 

Kampánytervezést támogató kutatás

A SINOSZ és a feat. közös, 'Sztoriból jeles' kampányának megvalósításához végeztünk kutatást a siket és nagyothalló fiatalok közösségi média használatával kapcsolatban.

Pécs-Villány turisztikai térség elemzése

A szekunder elemzés és mélyinterjús megkérdezések mellett megfigyeléseket végeztünk a térség megismeréséhez.

Stratégiaalkotást támogató komplex kutatás

Egy magyar felsőoktatási intézmény kérdései mentén valósítottunk meg komplex kutatást.

Szemkamerás in-store kutatás

2019-ben egy Magyarországon működő kiskereskedelmi üzletláncnak végeztünk vásárlókutatást.

Kommunikációt támogató kutatás

A Tenkes Borvidékfejlesztő Nonprofit Kft. számára kutatást végeztünk 2018 őszén a Villányi Borvidék RedY nevet viselő közösségi bor termék kommunikációjának támogatása céljából.
 

Piacfelmérés és UX teszt

A villányi Crocus Gere Hotel & Resort új weboldalának tervezésében és célcsoportjai mélyebb megismerésében kérte segítségünket. Hallgatóinkkal közösen 2018 őszén dolgoztunk a hotellel.

Partnereink