Rólunk

A CAL keretein belül működő the CoRe lab Fogyasztói Magatartáskutató Központban büszkék vagyunk arra az innovatív személetre, melyet a munkánk és az oktatási tevékenységünk során is alkalmazunk. A műszeres megfigyelési technikák jelentőségét felismerve a Központ profilját a szemkamerás módszertanra koncentrálva alakítottuk ki.  

                TUDJ MEG TÖBBET RÓLUNK!                 

ESEMÉNYEINK

Fogyasztói magatartás kutatás

Kutatóink sokéves piaci tapasztalatának köszönhetően a hagyományos marketingkutatási módszereket magas szintű elvárásoknak megfelelően alkalmazzuk, legyen szó kvantitatív vagy kvalitatív kutatásról.

Innovatív módszerek

A the CoRe lab működése során fókuszálunk az innovatív marketingkutatási módszerek alkalmazására, hiszen célunk, hogy ezen módszerek kutatási folyamatban való alkalmazásával a megszokott módszerek használatán túl, illetve azok alkalmazása mellett hatékonyan tudjuk segíteni egy-egy kutatási kérdés megválaszolását.

Szemkamera

A fogyasztók viselkedésének vizsgálatában egyre fontosabb eszközt jelent a szemkamera, mely új dimenziót nyit a kutatók számára a tudattalan magatartás megismerése irányába.

Blog

Karácsony a fogyasztó fejében

A karácsony az év egyik legvarázslatosabb időszaka, de vajon mi az, ami igazán megteremti az ünnepi hangulatot?

Corporate Talk visszatekintő: Inspiráló beszélgetés a Terrán regionális marketingigazgatójával

Az őszi félév második Corporate Talk eseményén a Terrán Tetőcserép Kft. regionális marketingigazgatója, Tóth Szabolcs volt a vendégünk, aki a cég..

Corporate Talk - Kommunikációs transzformációk a generációk és az adatok fényében. Hogy érjük el a fiatalabb generációkat?

Hamarosan újra Corporate Talk! Az idei félév második Corporate Talk beszélgetésén Tóth Szabolcs, a Terrán regionális marketing igazgatója lesz..

PENNY - Corporate Talk összefoglaló

Az őszi félév első Corporate Talk eseményén a A PENNY Magyarország stratégiai marketing csapatának vezetői, Varga Noémi (Head of Strategic Marketing)..

Projektek/Referenciák

Utazás és online repülőjegyfoglalás UX kutatás

Az online repülőjegy vásárlással kapcsolatos felhasználói élményeket, tapasztalatokat, attitűdöket, problémákat vizsgáltuk a fogyasztók körében a Neticle-lel. 

ABSL Hungary

Közön munka az ABSL Hungary-vel.

Karácsonyi kutatás

A the CoRe lab kutató csapata az év végéhez közeledve feszült kíváncsisággal követi a fogyasztók reakcióit az aktuális ünnepekkel kapcsolatban

EMOK elégedettségi kutatás

Az EMOK számára végeztünk elégedettségi felmérést 2022-ben. 

KTK weboldal UX kutatás

A PTE KTK weboldal könnyebb kezelhetőségének érdekében végeztünk szemkamerás kutatást. 

Mobilitás témájú kutatás HR szolgáltató vállalat megbízásából

Egy mobilitás témájú kutatási riporthoz szükséges adatfelvételben és annak elemzésében vállalt szerepet a the CoRe lab.

Egyetemi hallgatók munkavállalásával kapcsolatos kutatás

A hallgatók körében egyre népszerűbb, hogy tanulmányaik mellett munkát is vállalnak, ennek okán mi is kíváncsiak voltunk a hallgatói munkavállalással kapcsolatos attitűdökre.

GLAMOUR-napok mini kutatás

2022 októberében egy izgalmas, online naplózásos kutatást végeztünk a GLAMOUR-napokkal kapcsolatos tapasztalatok, motivációk feltárásának érdekében.

SPAR Magyarország kutatás

#hallgatóiprojekt #sparmagyarország

Munch.hu: Innovációs fejlesztéseket támogató kutatás

#hallgatóiprojekt #munch.hu #deskresearch #mélyinterjú 

 

ZsKN: Látogatottság növelését segítő kutatás

#hallgatóiprojekt #zsolnaynegyed #kérdőív

Műanyagmentes július - minikutatás

Júliusban rövid, de annál érdekesebb felmérést végeztünk a fenntarthatósággal kapcsolatban. #kutassonline

Városmarketing stratégiát támogató kutatás

Pécs Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalának megbízásából egy komplex kutatást végeztünk, melynek fő célja a városmarketing stratégia támogatása volt.

LeasePlan koncepciótesztelés

Kvalitatív kutatási projektünkben az elektromos autózás témakörét érintettük.

 

Kampánytervezést támogató kutatás

A SINOSZ és a feat. közös, 'Sztoriból jeles' kampányának megvalósításához végeztünk kutatást a siket és nagyothalló fiatalok közösségi média használatával kapcsolatban.

Pécs-Villány turisztikai térség elemzése

A szekunder elemzés és mélyinterjús megkérdezések mellett megfigyeléseket végeztünk a térség megismeréséhez.

Stratégiaalkotást támogató komplex kutatás

Egy magyar felsőoktatási intézmény kérdései mentén valósítottunk meg komplex kutatást.

Szemkamerás in-store kutatás

2019-ben egy Magyarországon működő kiskereskedelmi üzletláncnak végeztünk vásárlókutatást.

Kommunikációt támogató kutatás

A Tenkes Borvidékfejlesztő Nonprofit Kft. számára kutatást végeztünk 2018 őszén a Villányi Borvidék RedY nevet viselő közösségi bor termék kommunikációjának támogatása céljából.
 

Piacfelmérés és UX teszt

A villányi Crocus Gere Hotel & Resort új weboldalának tervezésében és célcsoportjai mélyebb megismerésében kérte segítségünket. Hallgatóinkkal közösen 2018 őszén dolgoztunk a hotellel.

Partnereink