fbpx the CoRe Lab | Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Rólunk

Büszkék vagyunk arra az innovatív személetre, melyet a munkánk és az oktatási tevékenységünk során is alkalmazunk. A műszeres megfigyelési technikák jelentőségét felismerve a Központ profilját a szemkamerás módszertanra koncentrálva alakítottuk ki.

Fogyasztói magatartás kutatás

Kutatóink sokéves piaci tapasztalatának köszönhetően a hagyományos marketingkutatási módszereket magas szintű elvárásoknak megfelelően alkalmazzuk, legyen szó kvantitatív vagy kvalitatív kutatásról.

Innovatív módszerek

A the CoRe lab működése során fókuszálunk az innovatív marketingkutatási módszerek alkalmazására, hiszen célunk, hogy ezen módszerek kutatási folyamatban való alkalmazásával a megszokott módszerek használatán túl, illetve azok alkalmazása mellett hatékonyan tudjuk segíteni egy-egy kutatási kérdés megválaszolását.

Szemkamera

A fogyasztók viselkedésének vizsgálatában egyre fontosabb eszközt jelent a szemkamera, mely új dimenziót nyit a kutatók számára a tudattalan magatartás megismerése irányába.

Blog

LÉTEZIK MÁRKAÉPÍTÉS MARKETING NÉLKÜL?

Érdekes kérdés egy igazán speciális piacról. A Philip Morris Magyarország Kft. szakértői osztják meg a tapasztalataikat a Corporate Talk harmadik..

MARAD MINDEN A RÉGIBEN!?

Hogyan változott a kereslet és a kínálat a turizmusban a pandémia hatására? Lock down, ételkiszállítás, fenntarthatóság, vakcinaútlevél. Hogyan..

MÉDIAMIX A PANDÉMIA IDEJÉN

A pandémia hatására sok minden változott. Homeoffice, online értekezletek és nyaralás a fotelből, de akár a Netflix erősödése is. A médiamix..

😎 Corporate Talk 🤓 Gondolkodjunk együtt a fogyasztóról!

Marketing Klubunk különleges rendezvénysorozattal készül a tavaszra, ahol minden a fogyasztóról szól.

Projektek/Referenciák

Városmarketing stratégiát támogató kutatás

Pécs Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalának megbízásából egy komplex kutatást végeztünk, melynek fő célja a városmarketing stratégia támogatása volt.

LeasePlan koncepciótesztelés

Kvalitatív kutatási projektünkben az elektromos autózás témakörét érintettük.

 

Kampánytervezést támogató kutatás

A SINOSZ és a feat. közös, 'Sztoriból jeles' kampányának megvalósításához végeztünk kutatást a siket és nagyothalló fiatalok közösségi média használatával kapcsolatban.

Pécs-Villány turisztikai térség elemzése

A szekunder elemzés és mélyinterjús megkérdezések mellett megfigyeléseket végeztünk a térség megismeréséhez.

Stratégiaalkotást támogató komplex kutatás

Egy magyar felsőoktatási intézmény kérdései mentén valósítottunk meg komplex kutatást.

Szemkamerás in-store kutatás

2019-ben egy Magyarországon működő kiskereskedelmi üzletláncnak végztünk vásárlókutatást.

Kommunikációt támogató kutatás

A Tenkes Borvidékfejlesztő Nonprofit Kft. számára kutatást végeztünk 2018 őszén a Villányi Borvidék RedY nevet viselő közösségi bor termék kommunikációjának támogatása céljából.
 

Piacfelmérés és UX teszt

A villányi Crocus Gere Hotel & Resort új weboldalának tervezésében és célcsoportjai mélyebb megismerésében kérte segítségünket. Hallgatóinkkal közösen 2018 őszén dolgoztunk a hotellel.

Partnereink