A CAL keretein belül működő the CoRe lab Fogyasztói Magatartáskutató Központban büszkék vagyunk arra az innovatív személetre, melyet a munkánk és az oktatási tevékenységünk során is alkalmazunk. A műszeres megfigyelési technikák jelentőségét felismerve a Központ profilját a szemkamerás módszertanra koncentrálva alakítottuk ki.
Kutatóink sokéves piaci tapasztalatának köszönhetően a hagyományos marketingkutatási módszereket magas szintű elvárásoknak megfelelően alkalmazzuk, legyen szó kvantitatív vagy kvalitatív kutatásról.
A the CoRe lab működése során fókuszálunk az innovatív marketingkutatási módszerek alkalmazására, hiszen célunk, hogy ezen módszerek kutatási folyamatban való alkalmazásával a megszokott módszerek használatán túl, illetve azok alkalmazása mellett hatékonyan tudjuk segíteni egy-egy kutatási kérdés megválaszolását.
A fogyasztók viselkedésének vizsgálatában egyre fontosabb eszközt jelent a szemkamera, mely új dimenziót nyit a kutatók számára a tudattalan magatartás megismerése irányába.