fbpx Központjaink | Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Központjaink

Internship Center

Az Internship Center célja, hogy stimuláló, lebilincselő és versenyképes gyakornoki lehetőségeket biztosítson a Kar motivált és elhivatott hallgatói számára egy inspiráló és szakmai közegben és ezen keresztül kölcsönösen gyümölcsöző kapcsolatokat ápoljon vállalati partnerekkel.

Tehetségpont

A Tehetségpont célja a PTE KTK hallgatóinak támogatása tehetségük felismerésében, kibontakozásában szakmai sikereinek elérésében; ezzel hozzájárulva a hallgatóink munkaerőpiaci értékeinek növeléséhez és vállalati partnereink igényeinek kielégítéséhez.

Pécsiközgáz Továbbképző Központ

A Központ továbbképzések keretében diplomával rendelkező hallgatók számára nyújt olyan képzési lehetőségeket, amelyekkel specializálhatják és kiegészíthetik meglévő ismereteiket a munkaerőpiacon való sikeres helytállás érdekében. Ezen túlmenően a PTK a piaci igényekhez kapcsolódó olyan speciális képzéseket is kínál, amelyek új kompetenciák elsajátítását is segíthetik.

Regionális Innováció- és Vállalkozáskutató Központ

A Regionális Innováció- és Vállalkozáskutató Központ (Regional Innovation and Entrepreneurship Research Center – RIERC) célja a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán (PTE KTK) több mint egy évtizede zajló, nemzetközi és hazai szakmai körökben komoly tudományos visszhangot kiváltó kutatómunka műhely-jellegének hatékonyabbá tétele, a csoportszintű megjelenés erősítése.

Simonyi Üzlet- és Gazdaságfejlesztési Központ

A PTE Közgazdaságtudományi Kar tudásbázisán 2013-ban alakult kiválósági központ egyedi oktatásmódszertanával segíti a vállalkozói, vállalkozási készségek és képességek bővítését, fejlesztését a különböző területről érkező hallgatók, kutatók és oktatók körében. Összekötve az egyetemi és a versenyszférát célja, hogy „Gazdasági Gravitációs Központ” szerepet töltsön be a régióban.

The Core lab

A the CoRe lab Fogyasztói Magatartáskutató Központ azzal a céllal jött létre, hogy innovatív kutatási megoldásokkal támogasson tudományos, hallgatói és piaci célokat. A Központ folyamatosan bővülő módszertani eszköztárának fókuszában jelenleg a szemkamerás kutatás (eye tracking) áll, mely a fogyasztók tudattalan döntési mechanizmusainak megismerésével szolgáltat új típusú insight-okat.