Kiket várunk a Kereskedelem és marketing felsőoktatási szakképzésre?
Itt a helyed, amennyiben szeretnéd megismeri a marketing világát és annak szakterületeit, amennyiben érdekelnek az üzleti kommunikációs módszerek, a reklám- és médiakutatás területei, az integrált marketingkommunikációs tervek kidolgozása, a reklám jogi, etikai, és esztétikai követelményei.
Miért érdemes a Kereskedelem és marketing felsőoktatási szakképzést választanod?
A kereskedelem és marketing felsőoktatási szakképzés tervezésekor a munkaerő-piaci igények figyelembevételével olyan tárgystruktúrát dolgoztunk ki, mely alkalmas megfelelő gazdasági és üzleti ismeretekkel, kereskedelmi és marketing szaktudással és készségekkel rendelkező szakemberek képzésére. A szakképzési modul tárgyai biztosítják a legfontosabb szakmai kompetenciák elsajátítását, úgymint: a marketing rövid és középtávú döntési folyamataiban való eligazodást, a marketing eszközrendszerének és módszertanának ismeretét, a marketing döntések előkészítéséhez nélkülözhetetlen alapvető elemzési feladatok ellátásának képességét és a kereskedelmi folyamatok elemzésének készségét.
Főbb tantárgyak:
Digitális marketing alapjai; Piackutatási módszerek; Értékesítésmenedzsment; Marketingkommunikáció és média; A kommunikálás pszichológiája
A képzés tanterve ide kattintva érhető el.
Elhelyezkedési lehetőségek:
A képzésnek köszönhetően a végzettek alkalmasak lesznek gazdálkodási és ügyviteli feladatok lebonyolítására, döntések előkészítésére; kisvállalkozások áruforgalmi vagy marketing területén vezetői, nagyobb vállalkozásoknál középvezetők és a felsővezetők mellett kereskedelmi, illetve marketing szakreferensi, asszisztensi tevékenységek folytatására.
Továbbtanulási lehetőségek:
A Felsőfokú közgazdász-asszisztensi végzettség megszerzését követően tanulmányaidat folytathatod Kereskedelem és marketing alapszakon, de amennyiben a gazdaságtudomány más területeit is fogékony vagy akkor jó választásnak bizonyulnak Gazdálkodás és menedzsment, és Turizmus-vendéglátás szakjaink is.