fbpx Konferencia felhívás | Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Konferencia felhívás


III. NEMZETKÖZI TURIZMUSMARKETING KONFERENCIA

Kreativitás, változás, reziliencia
Creativity, changing, resilience

 

Konferencia felhívás

Pécs, 2020. április 3.

 

Tisztelt Kollégák! 

A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Marketing és Turizmus Intézete jelen felhívással meghirdeti a 2020. évi 

III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferenciát.

Fontos törekvésünk az alkalom szervezésével, hogy teret adjunk a kutatásban, az oktatásban résztvevők és a gyakorló szakemberek közötti kapcsolat erősítésének az inspiratív és konstruktív diskurzusok kialakításának. 2020. április 3-án magyar és egy angol nyelvű szekciókban tervezzük a tudományterület kurrens témáiban a prezentációs és publikációs lehetőséget. Reméljük, felkeltettük érdeklődésüket, és megtisztelik jelenlétükkel, gondolataikkal a konferenciát. 

Az immár harmadik alkalommal megrendezett konferenciánkon nagy súlyt fektetünk a nemzetközi jelenlét erősítésére is, így örömmel jelentjük be, hogy elfogadta felkérésünket a plenáris előadásra Prof. Dr. Greg Richards (Tilburg School of Social and Behavioral Sciences, Department of Leisure Studies), a kreatív turizmus nemzetközi kiemelt kutatója és legelismerteb szakértője.

 

Üdvözlettel, 
 a Szervező bizottság nevében,

Dr. Kaposi Zoltán intézetigazgató, egyetemi tanár Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing és Turizmus Intézet 

Dr. Törőcsik Mária egyetemi tanár, a konferencia kezdeményezője és a tudományos bizottság társelnöke

Dr. Csapó János egyetemi docens, a tudományos bizottság társelnöke

 

Tervezett szekciók 

1.    Közösségek és hálózatok a turizmusban

2.    Fogyasztói magatartásváltozások – önállóság, felelősség, trendek

3.    Kreatív turizmus

4.    Sport, szabadidő fókusz a turizmusmarketingben 

5.    Új célcsoportok igényeinek feltárása, a célcsoportok elérése – generációk, szcénák

6.    Felelős turizmus, reziliencia, a turisztikai teherbíró képesség kérdései

7.    Bor- és gasztroturizmus, a helyi termékek 

8.    Key drivers of competitiveness in the tourism industry (jelentkezési számtól függően az angol nyelvű szekciót alszekciókra bontjuk)

 

Jelentkezés 

A turizmusmarketing2020 [at] ktk.pte.hu e-mail címen történik.
 
Szekcióba való jelentkezés előadással 

Jelentkezés absztrakttal 2020. január 15. 

magyar és angol nyelven leírt kézirat cím, a szerző(k) neve és adatai (tudományos fokozat, munkahely, e-mail elérhetőség), a magyar és angol nyelvű absztrakt (kb. 10-15 sorban, 1000-2000 karakter között), kulcsszavak (3-4 szó) és köszönetnyilvánítás (amennyiben a kutatás lebonyolítását vagy a publikációt valamely kutatási projekt, támogatás vagy ösztöndíj támogatja, azt ide írhatják) 
    A jelentkezésnél kérjük, adja meg, hogy melyik szekcióban tervez előadni. 

Tanulmány elküldése: 2020. február 14. 

A tanulmánykészítés formai követelményeit lásd a konferencia honlapján. A tanulmányok kettős vakbírálat alá esnek, a lektori véleményeket 2020. február 28-ig kapják meg, a végső tanulmány benyújtása 2020. március 13-ig lehetséges.

Szakmai látogató: a látogató személy neve és adatai (beosztás, munkahely, e-mail elérhetőség) 

 

Határidők 

Jelentkezés absztrakttal: 2020. január 15. 

Tanulmány elküldése: 2020. február 14. 

Lektori vélemény: 2020. február 28.

Végső tanulmány beküldése: 2020. március 13.

 

Publikációs lehetőségek

A konferenciára benyújtott absztraktokat ISBN számmal ellátott nyomtatott absztraktkötetben, a tanulmányokat lektorált, ISBN számmal ellátott elektronikus tanulmánykötetben jelentetjük meg. 
A konferencia tudományos bizottságának tagjai a legjobbnak ítélt tanulmányokat kiválogatják, melyek így a Marketing & Menedzsment és a Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok tudományos folyóiratok 2020-as rendes számaiban fognak megjelenni (így a duplikálás miatt a tanulmánykötetben nem jelennek meg).

 

Részvételi díj 

Előadói regisztrációs díj 25 000 Ft + áfa 

Szakmai látogatók 10 000 Ft + áfa