fbpx Publikációs Nívódíj és oktatás-módszertani siker az EMOK díjátadóján | Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Publikációs Nívódíj és oktatás-módszertani siker az EMOK díjátadóján

2018. augusztus 29. 07:27

2018. augusztus 27-28-án rendezték meg Révkomáromban a Selye János Egyetemen az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért (EMOK) XXIV. Országos Konferenciáját, amelyen a Marketing és Turizmus Intézet számos munkatársa képviselte Karunkat. 

A konferencián átadott három díj közül kettőt Intézetünk kollégái nyertek el.

1. A Magyar Tudományos Akadémia Gazdálkodástudományi Bizottság Marketingtudományi Albizottsága szakkönyv kategóriában prof. Törőcsik Mária: Self-marketing – Személy és marketing kapcsolatok című könyvét részesítette elismerésben.

2. Az EMOK oktatás-módszertani pályázatán Dr. Rácz-Putzer Petra és Németh Péter a 2017/2018-as tanév leginnovatívabb marketingkurzusa díjat nyerte el. 

Az elért sikerekhez szívből gratulálunk és további szép eredményeket kívánunk!

Kapcsolódó Híreink

Mirjana Sekicki előadása Karunkon

A karunkon működő the CoRe lab (Fogyasztói Magatartáskutató Központ) meghívásának eleget téve a mai napon vendégünk volt Mirjana Sekicki a Tobii Pro..

6. Országos Városmarketing Verseny felhívás

Immár hatodik alkalommal hirdetik meg az „Együttműködve versenyezni!" - ORSZÁGOS VÁROSMARKETING VERSENYT.

Farkas Ferenc Ösztöndíj pályázat

Idén is meghirdetésre került a Farkas Ferenc Ösztöndíj!

Erasmus+ pályázati felhívás és Erasmus Nap

Ismét megnyílt a pályázás lehetősége Eramsus+ mobilitási programra!