A konferencián első nap a hagyományos szekcióelőadásoké volt a főszerep.
Az ország marketingoktatásban élen járó intézményeiből és a határon túlról is érkező kollégák 11 szekcióban mutatták be aktuális kutatási kérdéseiket és eredményeiket.
A második napon workshopokon volt mód elmélyülni 8 kiemelt témában az AI-tól az oktatásmódszertanon át az egyetemi-vállalati együttműködésig.
A konferencia nulladik napján a PhD Fórumon bemutatkozhattak a PhD hallgatók, akik visszajelzéseket kaptak a kutatási terveikre. A XXX. EMOK plenáris előadását Justin Paul tartotta „Publishing on Reputed Journals: DOs and DON'ts” címmel. A Professzor sikeresen publikáló kutató, aki hasznos tippeket nyújtott publikációs kihívások leküzdéséhez, és nem utolsó sorban az International Journal of Consumer Studies (IJCS; SJR Q1) főszerkesztője. A professzor ezen túlmően a PhD Fórumon is részt vett mind előadóként, mind az értékelő panel tagjaként.
A konferencia fontos eleme volt a fenntarthatóság, amely számos területen megjelent kezdve a virágmagpapíros, ültethető névjegykártyától a repi ajándék helyett nyújtott edukációs játékig, amely eredményeként a résztvevők által gyűjtött pontokból és felnevelt virtuális fákból hamarosan Barcs mellett egy körülbelül 100 fából álló EMOK erdő is őrzi majd az idei konferencia emlékét.
Az esemény teljes galériája elérhető itt!