A képzés segít abban, hogy hatékonyabban és eredményesebben vezesd agrárvállalkozásodat, így kihozhatod a legtöbbet a tevékenységedből.
Képzés neve | Képzési díj | Képzési idő | Minimum létszám | Képzés helye | Kreditérték |
---|---|---|---|---|---|
PPC marketing szakértő | 110 000 Ft/fő | 16 óra | 12 fő | PTE KTK | 1 |
Müller-Váczi Lívia
Győrbiró Ádám
Spilák Dóra
RG-Studió Kft.
A modul célja, hogy a hallgatók átfogó, gyakorlati ismereteket szerezzenek a legfontosabb PPC (pay-per-click) hirdetési rendszerek – Google Ads, Meta (Facebook/Instagram) és TikTok – működéséről és alkalmazásáról. A résztvevők megtanulják, hogyan kell költségkeretet meghatározni, kampánystruktúrát felépíteni, valamint hogyan lehet a különböző platformokon célzott és kreatív hirdetéseket létrehozni és optimalizálni. A modul részletesen foglalkozik a remarketinggel, a konverziókövetéssel és a kampányok eredményességének mérésével.
A modul célcsoportját elsősorban olyan webáruház-tulajdonosok, marketingesek és online értékesítéssel foglalkozó szakemberek alkotják, akik szeretnének átfogó, gyakorlati tudást szerezni a legfontosabb PPC hirdetési rendszerek – Google Ads, Meta (Facebook/Instagram) és TikTok – működéséről. A képzés azok számára ideális, akik célzott és hatékony kampányokat kívánnak létrehozni, optimalizálni, valamint mélyebben megérteni a remarketing, a konverziókövetés és az eredménymérés folyamatait, hogy ezáltal növeljék online értékesítési hatékonyságukat.
A tanulók elsajátítják a platformfüggetlen hirdetési stratégiák kialakítását, a költséghatékony kampánykezelést, és a hirdetési eredmények elemzését, így képesek lesznek a KKV-k számára releváns PPC kampányokat tervezni és menedzselni.
PPC kampányok alapjai és céljai
Google Ads kampánytípusok, struktúra, költségkeret
META hirdetési platformok, célzás, kreatívok
TikTok hirdetések sajátosságai KKV-k számára
Remarketing és konverziókövetés
Kampányoptimalizálás, mérés
A képzés során a résztvevők az egyes témakörökhöz kapcsolódóan a saját vállalkozásukra vonatkozóan oldanak meg feladatokat, amelyek révén egy kézzelfogható PPC marketing tervvel gazdagodnak és ez képezi egyben a számonkérés – beadandó feladat alapját is.
A PTE KTK a képzés elvégzéséről mikrotanúsítványt állít ki. Az a jelentkező, akinek nincs a PTE Közgazdaságtudományi Karán hallgatói jogviszonya részismereti jogviszonyban felvételre kerül a képzés idejére.
A tanúsítvány megszerzésének a feltétele a képzést követő írásbeli projektmunka sikeres teljesítése, amely a PTE Tanulmányi és Vizsgaszabályzata alapján kerül értékelésre.
A képzés előfeltétele: középfokú végzettség (érettségi bizonyítvány vagy szakképzettséget igazoló dokumentum)
Kérdés esetén keresse kollégáinkat a prof.edu [at] ktk.pte.hu email címen.