PPC marketing szakértő

 

PPC marketing szakértő

A képzés segít abban, hogy hatékonyabban és eredményesebben vezesd agrárvállalkozásodat, így kihozhatod a legtöbbet a tevékenységedből.

Képzés neveKépzési díjKépzési időMinimum létszámKépzés helyeKreditérték
PPC marketing szakértő110 000 Ft/fő16 óra12 főPTE KTK1

Oktatók:

Müller-Váczi Lívia

Győrbiró Ádám

Spilák Dóra

Együttműködő partnerek:

RG-Studió Kft.

A képzés célja:

A modul célja, hogy a hallgatók átfogó, gyakorlati ismereteket szerezzenek a legfontosabb PPC (pay-per-click) hirdetési rendszerek – Google Ads, Meta (Facebook/Instagram) és TikTok – működéséről és alkalmazásáról. A résztvevők megtanulják, hogyan kell költségkeretet meghatározni, kampánystruktúrát felépíteni, valamint hogyan lehet a különböző platformokon célzott és kreatív hirdetéseket létrehozni és optimalizálni. A modul részletesen foglalkozik a remarketinggel, a konverziókövetéssel és a kampányok eredményességének mérésével. 

A képzés célcsoportja:

A modul célcsoportját elsősorban olyan webáruház-tulajdonosok, marketingesek és online értékesítéssel foglalkozó szakemberek alkotják, akik szeretnének átfogó, gyakorlati tudást szerezni a legfontosabb PPC hirdetési rendszerek – Google Ads, Meta (Facebook/Instagram) és TikTok – működéséről. A képzés azok számára ideális, akik célzott és hatékony kampányokat kívánnak létrehozni, optimalizálni, valamint mélyebben megérteni a remarketing, a konverziókövetés és az eredménymérés folyamatait, hogy ezáltal növeljék online értékesítési hatékonyságukat.

A képzés során megszerezhető kompetenciák:

A tanulók elsajátítják a platformfüggetlen hirdetési stratégiák kialakítását, a költséghatékony kampánykezelést, és a hirdetési eredmények elemzését, így képesek lesznek a KKV-k számára releváns PPC kampányokat tervezni és menedzselni.

A képzés tematikája, időpontjai:

PPC kampányok alapjai és céljai
Google Ads kampánytípusok, struktúra, költségkeret
META hirdetési platformok, célzás, kreatívok
TikTok hirdetések sajátosságai KKV-k számára
Remarketing és konverziókövetés
Kampányoptimalizálás, mérés

A képzés során a résztvevők az egyes témakörökhöz kapcsolódóan a saját vállalkozásukra vonatkozóan oldanak meg feladatokat, amelyek révén egy kézzelfogható PPC marketing tervvel gazdagodnak és ez képezi egyben a számonkérés – beadandó feladat alapját is.

A PTE KTK a képzés elvégzéséről mikrotanúsítványt állít ki. Az a jelentkező, akinek nincs a PTE Közgazdaságtudományi Karán hallgatói jogviszonya részismereti jogviszonyban felvételre kerül a képzés idejére.

A tanúsítvány megszerzésének a feltétele a képzést követő írásbeli projektmunka sikeres teljesítése, amely a PTE Tanulmányi és Vizsgaszabályzata alapján kerül értékelésre.

A képzés előfeltétele: középfokú végzettség (érettségi bizonyítvány vagy szakképzettséget igazoló dokumentum)

Kérdés esetén keresse kollégáinkat a prof.edu [at] ktk.pte.hu email címen.

Jelentkezés