A képzés célja, hogy gyakorlati, stratégiai és technikai tudást adjon a webshopoknak szóló, online értékesítéstámogatáshoz stratégiatervezési alapokkal, bevált technikákkal és példákkal.
A modul célja, hogy a hallgatók átfogó, gyakorlati ismereteket szerezzenek a legfontosabb PPC (pay-per-click) hirdetési rendszerek – Google Ads, Meta (Facebook/Instagram) és TikTok – működéséről és alkalmazásáról.
Tanuld meg, hogyan készülj fel és szerepelj sikeresen különféle tárgyalási helyzetekben! A képzés gyakorlati eszközöket ad a kezedbe, hogy magabiztosan érvényesíthesd érdekeidet és eredményesen képviselhesd céljaidat.
Fejleszd tárgyalási készségeidet, és sajátítsd el a sikeres megállapodások stratégiáit! Tanuld meg, hogyan alakíthatsz ki win-win helyzeteket, és alkalmazd a döntéselmélet és viselkedésközgazdaságtan bevált módszereit a gyakorlatban!