A fenntarthatóság egyre fontosabb téma a piackutatás területén is, így az idei első Corporate Talk eseményen erről fogunk beszélgetni az Ipsos Hungary-vel.
the CoRe lab × Ipsos – Fenntarthatóság, ahogy a fogyasztók látják…
A beszélgetés témája
Előre helyezheti-e egy márkatulajdonos a fenntarthatósági szempontokat? Mennyire tájékozott a lakosság, átlátnak-e a vásárlók az álszent üzenteken, büntetik-e a greenwashing jelenséget? Telítődhet-e a vásárló a fenntarthatósági üzenetekkel? Hogyan értékelik a vásárlók az egyes márkák CSR startégiáját – hajlandók-e akár maguk is terheket felvállalni, jutalmazni a hiteles CSR tevékenységet?
Még soha nem volt ennyire fontos a fogyasztói elvárások maradéktalan kielégítése, mint a jelenlegi inflációs környezetben. A márkaígéret és a kapott fogyasztói élmény összhangja csak hiteles vállalati kommunikáció révén valósulhat meg. A vásárlók egyre tájékozottabbak, nem hajlandóak átvállalni a felelősséget a piac szereplőitől, és közben lassan telítődnek a fenntarthatósági üzenetekkel. Egy márka számára egyre nehezebb egyedinek és megkülönböztethetőnek maradni a CSR kommunikációs zajban. Az Ipsos másfél év után megismételt „CSR és vállalati reputáció” kutatása a legfontosabb piaci szereplők működését, hitelességét értékeli ki fenntarthatósági és társadalmi felelősségvállalás szempontból – mindezt nemzetközi kontextusba helyezve.
Mikor?
Időpont: 2023. március 28. (kedd) 10:00
Helyszín: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (7622 Pécs, Rákóczi út 80.) B312-es terem.
A beszélgetés személyes és online formában is követhető lesz!
Regisztráció
Az eseményen való részvétel ingyenes, azonban regisztrációhoz kötött!
Az online beszélgetésbe MS Teams segítségével kapcsolódhatsz be, melyhez a linket e-mailben, a közvetítés előtt küldjük el a regisztráltaknak!