fbpx 2020 - Kreativitás, változás, reziliencia | Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

2020 - Kreativitás, változás, reziliencia

III. NEMZETKÖZI TURIZMUSMARKETING KONFERENCIA

Kreativitás, változás, reziliencia / Creativity, changing, resilience

 

Konferencia felhívás

Pécs, 2020. április 3.

 

Tisztelt Kollégák!

 

A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Marketing és Turizmus Intézete jelen felhívással meghirdeti a 2020. évi III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferenciát.

Fontos törekvésünk az alkalom szervezésével, hogy teret adjunk a kutatásban, az oktatásban résztvevők és a gyakorló szakemberek közötti kapcsolat erősítésének az inspiratív és konstruktív diskurzusok kialakításának. 2020. április 3-án magyar és egy angol nyelvű szekciókban tervezzük a tudományterület kurrens témáiban a prezentációs és publikációs lehetőséget. Reméljük, felkeltettük érdeklődésüket, és megtisztelik jelenlétükkel, gondolataikkal a konferenciát.

Az immár harmadik alkalommal megrendezett konferenciánkon nagy súlyt fektetünk a nemzetközi jelenlét erősítésére is, így örömmel jelentjük be, hogy elfogadta felkérésünket a plenáris előadásra Prof. Dr. Greg Richards (Tilburg School of Social and Behavioral Sciences, Department of Leisure Studies), a kreatív turizmus nemzetközi kiemelt kutatója és legelismertebb szakértője.

 

Üdvözlettel,

 a Szervező bizottság nevében,

 

Dr. Kaposi Zoltán intézetigazgató, egyetemi tanár Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing és Turizmus Intézet

Dr. Törőcsik Mária egyetemi tanár, a konferencia kezdeményezője és a tudományos bizottság társelnöke

Dr. Csapó János egyetemi docens, a tudományos bizottság társelnöke

 

A KONFERENCIA DÁTUMA: 2020. ÁPRILIS 3. 

Helyszíne: PTE Közgazdaságtudományi Kar (7622 Pécs, Rákóczi út 80.)


 
Az immár harmadik alkalommal megrendezésre kerülő konferencia szekciói: 

 

1.    Közösségek és hálózatok a turizmusban

2.    Fogyasztói magatartásváltozások – önállóság, felelősség, trendek

3.    Kreatív turizmus

4.    Sport, szabadidő fókusz a turizmusmarketingben 

5.    Új célcsoportok igényeinek feltárása, a célcsoportok elérése – generációk, szcénák

6.    Felelős turizmus, reziliencia, a turisztikai teherbíró képesség kérdései

7.    Bor- és gasztroturizmus, a helyi termékek 

8.    Key drivers of competitiveness in the tourism industry (jelentkezési számtól függően az angol nyelvű szekciót alszekciókra bontjuk)

 

ELÉRHETŐSÉGEK

Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar - Marketing és Turizmus Intézet

7622 Pécs, Rákóczi út 80.

+36-72/501-599

kapcsolattartó: Varga Gabriella

turizmusmarketing2020 [at] ktk.pte.hu