III. NEMZETKÖZI TURIZMUSMARKETING KONFERENCIA
Kreativitás, változás, reziliencia / Creativity, changing, resilience
Kedves Kolléganők, kedves Kollégák! Tájékoztatni szeretnénk minden kedves résztvevőt és érdeklődőt, hogy a COVID-19 koronavírus okozta nemzetközi és hazai körülmények miatt a 2020. április 3-ára tervezett III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia megrendezését bizonytalan ideig el kell halasztanunk. Köszönettel: a Szervezők
Konferencia felhívás
Pécs, 2020. április 3.
Tisztelt Kollégák!
A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Marketing és Turizmus Intézete jelen felhívással meghirdeti a 2020. évi III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferenciát.
Fontos törekvésünk az alkalom szervezésével, hogy teret adjunk a kutatásban, az oktatásban résztvevők és a gyakorló szakemberek közötti kapcsolat erősítésének az inspiratív és konstruktív diskurzusok kialakításának. 2020. április 3-án magyar és egy angol nyelvű szekciókban tervezzük a tudományterület kurrens témáiban a prezentációs és publikációs lehetőséget. Reméljük, felkeltettük érdeklődésüket, és megtisztelik jelenlétükkel, gondolataikkal a konferenciát.
Az immár harmadik alkalommal megrendezett konferenciánkon nagy súlyt fektetünk a nemzetközi jelenlét erősítésére is, így örömmel jelentjük be, hogy elfogadta felkérésünket a plenáris előadásra Prof. Dr. Greg Richards (Tilburg School of Social and Behavioral Sciences, Department of Leisure Studies), a kreatív turizmus nemzetközi kiemelt kutatója és legelismertebb szakértője.
Üdvözlettel,
a Szervező bizottság nevében,
Dr. Kaposi Zoltán intézetigazgató, egyetemi tanár Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing és Turizmus Intézet
Dr. Törőcsik Mária egyetemi tanár, a konferencia kezdeményezője és a tudományos bizottság társelnöke
Dr. Csapó János egyetemi docens, a tudományos bizottság társelnöke
A KONFERENCIA DÁTUMA: 2020. ÁPRILIS 3.
Helyszíne: PTE Közgazdaságtudományi Kar (7622 Pécs, Rákóczi út 80.)
Az immár harmadik alkalommal megrendezésre kerülő konferencia szekciói:
1. Közösségek és hálózatok a turizmusban
2. Fogyasztói magatartásváltozások – önállóság, felelősség, trendek
3. Kreatív turizmus
4. Sport, szabadidő fókusz a turizmusmarketingben
5. Új célcsoportok igényeinek feltárása, a célcsoportok elérése – generációk, szcénák
6. Felelős turizmus, reziliencia, a turisztikai teherbíró képesség kérdései
7. Bor- és gasztroturizmus, a helyi termékek
8. Key drivers of competitiveness in the tourism industry (jelentkezési számtól függően az angol nyelvű szekciót alszekciókra bontjuk)
ELÉRHETŐSÉGEK
Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar - Marketing és Turizmus Intézet
7622 Pécs, Rákóczi út 80.
+36-72/501-599
kapcsolattartó: Varga Gabriella
turizmusmarketing2020 [at] ktk.pte.hu