IV. NEMZETKÖZI TURIZMUSMARKETING KONFERENCIA
TURIZMUS 4.0: REZILIENCIA, ADAPTÁCIÓ, talpraállás és újraindulás
KONFERENCIA FELHÍVÁS
Pécs, 2021. november 5.
Tisztelt Kollégák!
A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Marketing és Turizmus Intézete jelen felhívással meghirdeti a 2021. évi IV. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferenciát.
Fontos törekvésünk az alkalom szervezésével, hogy teret adjunk a kutatásban, az oktatásban résztvevők és a gyakorló szakemberek közötti kapcsolat erősítésének, az inspiratív és konstruktív diskurzusok kialakításának. 2021. november 5-én magyar és egy angol nyelvű szekciókban tervezzük a tudományterület kurrens témáiban a prezentációs és publikációs lehetőséget. Reméljük, felkeltettük érdeklődésüket, és megtisztelik jelenlétükkel, gondolataikkal a konferenciát.
Az immár negyedik alkalommal megrendezett konferenciánkon nagy súlyt fektetünk a nemzetközi jelenlét erősítésére is, így örömmel jelentjük be, hogy elfogadta felkérésünket a plenáris előadásra Prof. Dr. Greg Richards (Tilburg School of Social and Behavioral Sciences, Department of Leisure Studies), a kreatív turizmus nemzetközi kiemelt kutatója és legelismertebb szakértője.
Üdvözlettel,
a Szervező bizottság nevében,
Dr. Kaposi Zoltán intézetigazgató, egyetemi tanár Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing és Turizmus Intézet
Dr. Csapó János egyetemi docens, a tudományos bizottság társelnöke
Dr. Törőcsik Mária egyetemi tanár, a konferencia kezdeményezője és a tudományos bizottság társelnöke
A KONFERENCIA DÁTUMA: 2021. november 5.
Helyszíne: PTE Közgazdaságtudományi Kar (7622 Pécs, Rákóczi út 80.)
Az immár negyedik alkalommal megrendezésre kerülő konferencia szekciói:
1. Közösségek és hálózatok a turizmusban
2. Fogyasztói döntések a pandémia után
3. Üzleti döntések a pandémia után
4. A jövő turizmusa és vendéglátása
5. Válságok a turizmusban – vesztesek és nyertesek – reziliencia a desztinációkban
6. Új célcsoportok, új igények
7. Fenntartható és felelős turizmus
8. Bor- és gasztroturizmus
9. Helyi termékek, a lokalitás jelentősége
10. Key drivers of competitiveness in the tourism industry (jelentkezési számtól függően az angol nyelvű szekciót alszekciókra bontjuk)
ELÉRHETŐSÉGEK
Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar - Marketing és Turizmus Intézet
7622 Pécs, Rákóczi út 80.
kapcsolattartó: Varga Gabriella
turizmusmarketing2021 [at] ktk.pte.hu