fbpx 2021 – TURIZMUS 4.0: REZILIENCIA, ADAPTÁCIÓ, TALPRAÁLLÁS ÉS ÚJRAINDULÁS | Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

2021 – TURIZMUS 4.0: REZILIENCIA, ADAPTÁCIÓ, TALPRAÁLLÁS ÉS ÚJRAINDULÁS

IV. NEMZETKÖZI TURIZMUSMARKETING KONFERENCIA

TURIZMUS 4.0: REZILIENCIA, ADAPTÁCIÓ, talpraállás és újraindulás


KONFERENCIA FELHÍVÁS

Pécs, 2021. november 5.

 

Tisztelt Kollégák!

 

A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Marketing és Turizmus Intézete jelen felhívással meghirdeti a 2021. évi IV. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferenciát.

Fontos törekvésünk az alkalom szervezésével, hogy teret adjunk a kutatásban, az oktatásban résztvevők és a gyakorló szakemberek közötti kapcsolat erősítésének, az inspiratív és konstruktív diskurzusok kialakításának. 2021. november 5-én magyar és egy angol nyelvű szekciókban tervezzük a tudományterület kurrens témáiban a prezentációs és publikációs lehetőséget. Reméljük, felkeltettük érdeklődésüket, és megtisztelik jelenlétükkel, gondolataikkal a konferenciát.

Az immár negyedik alkalommal megrendezett konferenciánkon nagy súlyt fektetünk a nemzetközi jelenlét erősítésére is, így örömmel jelentjük be, hogy elfogadta felkérésünket a plenáris előadásra Prof. Dr. Greg Richards (Tilburg School of Social and Behavioral Sciences, Department of Leisure Studies), a kreatív turizmus nemzetközi kiemelt kutatója és legelismertebb szakértője.

 

Üdvözlettel,

 a Szervező bizottság nevében,

 

Dr. Kaposi Zoltán intézetigazgató, egyetemi tanár Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing és Turizmus Intézet

Dr. Csapó János egyetemi docens, a tudományos bizottság társelnöke

Dr. Törőcsik Mária egyetemi tanár, a konferencia kezdeményezője és a tudományos bizottság társelnöke

 

A KONFERENCIA DÁTUMA: 2021. november 5. 

Helyszíne: PTE Közgazdaságtudományi Kar (7622 Pécs, Rákóczi út 80.)

Az immár negyedik alkalommal megrendezésre kerülő konferencia szekciói: 

1. Közösségek és hálózatok a turizmusban

2. Fogyasztói döntések a pandémia után

3. Üzleti döntések a pandémia után

4. A jövő turizmusa és vendéglátása

5. Válságok a turizmusban – vesztesek és nyertesek – reziliencia a desztinációkban

6. Új célcsoportok, új igények

7. Fenntartható és felelős turizmus

8. Bor- és gasztroturizmus

9. Helyi termékek, a lokalitás jelentősége

10. Key drivers of competitiveness in the tourism industry (jelentkezési számtól függően az angol nyelvű szekciót alszekciókra bontjuk)

 

ELÉRHETŐSÉGEK

Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar - Marketing és Turizmus Intézet

7622 Pécs, Rákóczi út 80.

kapcsolattartó: Varga Gabriella

turizmusmarketing2021 [at] ktk.pte.hu