fbpx Konferencia felhívás | Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Konferencia felhívás

IV. NEMZETKÖZI TURIZMUSMARKETING KONFERENCIA

TURIZMUS 4.0: reziliencia, adaptáció, talpraállás és újraindulás

 

KONFERENCIA FELHÍVÁS

Pécs, 2021. november 5.

 

Tisztelt Kollégák! 

A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Marketing és Turizmus Intézete jelen felhívással meghirdeti a 2021. évi 

IV. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferenciát.

Fontos törekvésünk az alkalom szervezésével, hogy teret adjunk a kutatásban, az oktatásban résztvevők és a gyakorló szakemberek közötti kapcsolat erősítésének az inspiratív és konstruktív diskurzusok kialakításának. 2021. november 5-én magyar és egy angol nyelvű szekciókban tervezzük a tudományterület kurrens témáiban a prezentációs és publikációs lehetőséget. Reméljük, felkeltettük érdeklődésüket, és megtisztelik jelenlétükkel, gondolataikkal a konferenciát. 

Az immár negyedik alkalommal megrendezett konferenciánkon nagy súlyt fektetünk a nemzetközi jelenlét erősítésére is, így örömmel jelentjük be, hogy elfogadta felkérésünket a plenáris előadásra Prof. Dr. Greg Richards (Tilburg School of Social and Behavioral Sciences, Department of Leisure Studies), a kreatív turizmus nemzetközi kiemelt kutatója és legelismerteb szakértője.

 

Üdvözlettel, 
 a Szervező bizottság nevében,

Dr. Kaposi Zoltán intézetigazgató, egyetemi tanár Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing és Turizmus Intézet 

Dr. Törőcsik Mária egyetemi tanár, a konferencia kezdeményezője és a tudományos bizottság társelnöke

Dr. Csapó János egyetemi docens, a tudományos bizottság társelnöke

TERVEZETT SZEKCIÓK 

1. Közösségek és hálózatok a turizmusban

2. Fogyasztói döntések a pandémia után

3. Üzleti döntések a pandémia után

4. A jövő turizmusa és vendéglátása

5. Válságok a turizmusban – vesztesek és nyertesek – reziliencia a desztinációkban

6. Új célcsoportok, új igények

7. Fenntartható és felelős turizmus

8. Bor- és gasztroturizmus

9. Helyi termékek, a lokalitás jelentősége

10. Key drivers of competitiveness in the tourism industry (jelentkezési számtól függően az angol nyelvű szekciót alszekciókra bontjuk)

 

JELENTKEZÉS 

turizmusmarketing2021 [at] ktk.pte.hu e-mail címen történik.

Szekcióba való jelentkezés előadással 

Jelentkezés absztrakttal 2021. július 18.

Az absztrakt tartalma:

Magyar és angol nyelven leírt kézirat cím, a szerző(k) neve és adatai (tudományos fokozat, munkahely, e-mail elérhetőség), a magyar és angol nyelvű absztrakt (kb. 10-15 sorban, 1000-2000 karakter között), kulcsszavak (3-4 szó) és köszönetnyilvánítás (amennyiben a kutatás lebonyolítását vagy a publikációt valamely kutatási projekt, támogatás vagy ösztöndíj támogatja, azt ide írhatják)

A jelentkezésnél kérjük, adja meg, hogy melyik szekcióban tervez előadni. 

Tanulmány elküldése: 2021. szeptember 10. 

A tanulmánykészítés formai követelményeit lásd a konferencia honlapján. A tanulmányok kettős vakbírálat alá esnek, a szerzők a lektori véleményeket 2021. október 10-ig kapják meg, a végső tanulmány benyújtása 2021. október 20-ig lehetséges.

 

HATÁRIDŐK 

Jelentkezés absztrakttal: 2021. július 18.

Tanulmány elküldése: 2021. szeptember 10. 

Lektori vélemény: 2021. október 10.

Végső tanulmány beküldése: 2021. október 20.

 

PUBLIKÁCIÓS LEHETŐSÉGEK

A konferenciára benyújtott absztraktokat ISBN számmal ellátott nyomtatott absztraktkötetben, a tanulmányokat lektorált, ISBN számmal ellátott elektronikus tanulmánykötetben jelentetjük meg. 
A konferencia tudományos bizottságának tagjai a legjobbnak ítélt tanulmányokat kiválogatják, melyek így a Marketing & Menedzsment és a Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok tudományos folyóiratok 2022-es rendes számaiban fognak megjelenni (így a duplikálás miatt a tanulmánykötetben nem jelennek meg).

 

RÉSZVÉTELI DÍJ 

Előadói regisztrációs díj 25 000 Ft + áfa