Sections

English sections

 

Key drivers of competitiveness in the tourism industry (Room: B 313)

szekcióvezetők: Dr. Ivan Kelić (Sveučilište J.J. Strossmayera u Osijeku) és Dr. Csapó János (Pécsi Tudományegyetem)

 

Destination Brand Positioning:  the case of Azerbaijan

Lachin NAMAZ - Corvinus University of Budapest

 

Marketing significance of the eVisitor system – a case study of the Croatian Tourist Boards

Ivan KELIĆ, PhD - Slavija JAČAN OBRATOV, M.A. - Saša Uranjek, M.A. - Josip Juraj Strossmayer University of Osijek - Croatian National Tourist Board - Tourist Office of the Tourist Board of the City of Osijek

 

New Trends in Advertising on the Basis of Tourism Development

Prof. Dr. Mane MEDIĆ, PhD - Ines JACOBY, univ.bacc.oec. - Josip Juraj Strossmayer University of Osijek

 

Marketing aspects of tourism development in Osijek-Baranja County

Sanja VUČEVAC, univ.spec.oec. - Blaženka HADROVIĆ ZEKIĆ, PhD - Ivan RUŽIĆ, PhD - Josip Juraj Strossmayer University of Osijek - Josip Juraj Strossmayer University of Osijek - University of Applied Sciences Zaprešić

 

Film, marketing, tourism: can it work?

PUTZER Petra, PhD - GERDESICS Viktória, PhD - University of Pécs

 

Examination of the Differences in Third-Place Food Consumption Across Different Age Groups

PÁL Eszter - NÉMETH Péter - University of Pécs

 

szekcióvezetők: Dr. Zuzana Palenčiková (Nyitrai Konstantin Filozófus Egyetem) és Dr. Csapó János (Pécsi Tudományegyetem)

 

The significance of smart technologies in tourism

Alidiya ZAMIT Seitzhanova - Szent István University

 

Competitiveness of Green Hotels in Tunisia

Hager CHAKER - ÁSVÁNYI Katalin, PhD - VARGA Ákos, PhD - Corvinus University of Budapest

 

Perceptions of tourist safety at Cape Coast-Elmina-Kakum National Park destination in Ghana

Nicholas IMBEAH - Szent István University

 

Presence of the tradition as a value in the festival tourism

ÁSVÁNYI Katalin, PhD - JÁSZBERÉNYI Melinda, PhD - Kökény László - Corvinus University of Budapest

 

How does personality influence leisure time consumption?

KÖKÉNY László - KISS Kornélia, PhD - Corvinus University of Budapest

 

Creative tourism development in Slovakia and its potential for strengthening the tourism destination competitiveness

Zuzana PALENČÍKOVÁ, PhD - Constantine the Philosopher University in Nitra

 

Hungarian section

 

A generációk magatartásának új vonásai, értelmezési keretek, reakciók (Room: B310)

szekcióvezető: Dr. Prónay Szabolcs (Szegedi Tudományegyetem)

 

Generációs különbségek a zenei fesztivál rajongóinak körében

AZÁR Klára, PhD - PRÓNAY Szabolcs, PhD - Szegedi Tudományegyetem

 

Generációs sajátosságok az idősturizmusban

ZSARNÓCZKY Martin, PhD - Budapesti Corvinus Egyetem

 

Az Európai Kulturális Útvonalak gyakorlata és a hazai tematikus utak néhány jellemzője

NAGY Katalin - Miskolci Egyetem

 

Márkaépítés a turizmusban (Room: B 311)

szekcióvezető: Dr. Bujdosó Zoltán (Eszterházy Károly Egyetem)

 

Egy borvidék  - egy település, marketing szempontú vizsgálata

SLEZÁK-BARTOS Zsuzsanna, PhD - VAS-GULD Zsuzsanna - Pécsi Tudományegyetem

 

A „márkavárosok” szerepe a turizmusban Magyarországon

BUJDOSÓ Zoltán, PhD - GYURKÓ Ádám - Eszterházy Károly Egyetem

 

A Mátra, mint márka

BENKŐ Béla, PhD - DOMÁN Szilvia, PhD - SZŰCS Csaba, PhD - Szent István Egyetem - Eszterházy Károly Egyetem - Eszterházy Károly Egyetem

 

Márkaépítés az Eger környéki fürdők és a térség összefogására

VÁRHELYI Tamás, PhD - SOÓS Gabriella - Eszterházy Károly Egyetem    

 

Pozicionálás, mint a helymarketing döntések esszenciája (Room: B312)

szekcióvezető: Dr. Piskóti István (Miskolci Egyetem)

 

Turizmus és területfejlesztés a Duna-Sió desztinációban

NAGY Dávid - Pécsi Tudományegyetem

 

A fesztiválok szerepe a település turisztikai imázsának alakításában

SÜLI Dorottya - MARTYIN-Csamangó Zita - Szegedi Tudományegyetem

 

Amiről még a cink.hu is jót írt – A „Mi, magyarok” látogatóközpont kreatív koncepciója

DÉR Cs. Dezső, PhD - PAPP-VÁRY Árpád, PhD - Budapesti Metropolitan Egyetem    

 

Magyar országimázs építés a Kínai Népköztársaságban

HORVÁTH Levente - Pécsi Tudományegyetem

 

Orfű rejtett konvencionális turizmusa

GONDA Tibor, PhD - RAFFAY Zoltán, PhD - CSÓKA László - Pécsi Tudományegyetem

 

EKF Mindenkinek! Egy Európai Kulturális Főváros pályázat előkészítésének kulisszatitkai

RAFFAY Ágnes, PhD - Pannon Egyetem    

 

Digitális kultúra kihívásai (Room: B314)

szekcióvezető: Dr. Kiss Kornélia (Budapesti Corvinus Egyetem)

 

Reklámnyelv, A jó reklámüzenet sikertényezői és veszélyforrásai

MÁTYÁS Judit, PhD - Pécsi Tudományegyetem

 

Facebook kommunikáció a legjobb hazai konferencia és wellness szállodák esetében – tanulságok, best practice megoldások

NAGY Ákos, PhD - GERDESICS Viktória, PhD - Pécsi Tudományegyetem

 

A hazai látogatható gyárak vizsgálata az alkalmazott turizmusmarketing technikák tükrében

PINTÉR Réka - CSAPÓ János, PhD - Pécsi Tudományegyetem

 

Fesztiválélmény a közösségi médiában: a Sziget Fesztivál példája

HINEK Mátyás, PhD - KULCSÁR Noémi, PhD -  Budapesti Metropolitan Egyetem

 

„Chillezzünk, beszélgessünk, áztassuk ki a testünket!” - Mitől működik az influencer kommunikáció a turizmus-marketingben?

GULD Ádám, PhD - Pécsi Tudományegyetem

 

Új marketingkommunikációs eszközök a turizmusmarketingben (Room: B 310)

szekcióvezető: Dr. Sziva Ivett (Budapesti Corvinus Egyetem)

 

Gasztronómiai blogok, mint online kommunikációs eszközök, A blogolvasók döntéshozatali folyamatát befolyásoló jellemzők

SZAKÁLY Orsolya - Budapesti Corvinus Egyetem

 

Okos desztinációk lehetőségei és kihívásai

SZIVA Ivett, PhD - CSOMÓS Ilona - Budapesti Corvinus Egyetem    

 

Szekunder adatok relevanciája az alkalmazott marketingkutatásban

SZŰCS Krisztián, PhD - NAGY Ákos, PhD - Prof. Dr. TÖRŐCSIK Mária - Pécsi Tudományegyetem

 

Jönnek az "Instagram-inasok"? - az Instagram szerepe és lehetőségei a turizmusmarketingben

GLÓZER Rita, PhD - Pécsi Tudományegyetem

 

A digitális turizmus a jövő kihívása – új szemléletmód a turizmusban

HAPP Éva, PhD - IVANCSÓNÉ HORVÁTH Zsuzsanna, PhD - Széchenyi István Egyetem

 

Új célcsoportok igényeinek feltárása, a célcsoporttagok elérése (Room: B 311)

szekcióvezető: Dr. Deli-Gray Zsuzsa (ESSCA School of Management)

 

Szállodai élmény elvárások az Y és Z generáció esetében

KULCSÁR Noémi, PhD - Dr. Grotte Judit - Budapesti Metropolitan Egyetem

 

Helyi vagyok – vagy turista? Avagy a helyi lakosság, mint potenciális turisztikai célcsoport

KOVÁCS András, PhD - Budapesti Gazdasági Egyetem

 

A stabilitás is lehet vonzó: futballturizmus az FSV Mainz példáján keresztül

PAPP-VÁRY Árpád, PhD - FARKAS Máté - Budapesti Metropolitan Egyetem - One on One Kommunikáció

 

Posztmodern turizmus marketingtől a „big data” alapú marketingig:  új típusú célcsoportképzési módszerek a turizmusban

ÁRVA László, PhD - DELI-GRAY Zsuzsa, PhD - ESSCA School of Management

 

„Balatoni turisták” a számok tükrében

SULYOK Judit, PhD - Pannon Egyetem

 

Fókuszban a gyerekek

DELI-GRAY Zsuzsa, PhD – SIVÓ Roland - ESSCA School of Management - Velence Resort and Spa

 

Világsztárok Veszprémben! – A 15 éves VeszprémFest marketingkommunikációs tevékenysége

LŐRINCZ Katalin, PhD - RAFFAY Ágnes, PhD - Pannon Egyetem

 

Értékek, koncepciók alapján döntő vásárlók, a fenntarthatóság elve a turisztikai termékfejlesztésben (Room: B312)

szekcióvezető: Dr. Aubert Antal (Pécsi Tudományegyetem)

 

Rejtett turizmus Magyarországon: szállodahajó turizmus a Dunán

PÓKÓ Nikolett - RAFFAY Zoltán, PhD - Pécsi Tudományegyetem

 

Mennyi az elég és mennyi a túl sok? Ökoturisztikai desztinációk marketing tevékenysége Magyarországon

RAFFAY Zoltán, PhD - Pécsi Tudományegyetem

 

„Gyöngyszemek”, kastélyok és várak iránti attitűd vizsgálata feltáró kutatás keretében

BODNÁR Dorottya - JÁSZBERÉNYI Melinda, PhD - Budapesti Corvinus Egyetem

 

Fesztiválok a városi térben

SZABÓ Géza, PhD - ZÁVODI Bence - Pécsi Tudományegyetem

 

Hazai gyógyszállodák a fenntarthatóság mezején

STRACK Flórián - Pannon Egyetem

 

Közösségi gazdaság a kultúra szolgálatában

KÁNTOR Szilvia - Pannon Egyetem

 

Gasztroturizmus (Room: B 314)

szekcióvezető: Dr. Totth Gedeon (Budapesti Gazdasági Egyetem)

 

Regionális különbségek a borfogyasztásban

TOTTH Gedeon, PhD - SZOLNOKI Gergely, PhD - Budapesti Gazdasági Egyetem - Hochschule GEISENHEIM University

 

Helyi termékek szerepe a Szekszárdi borvidék gasztronómiájában

ANGLER Kinga - Pécsi Tudományegyetem

 

Legendáktól az összefogásig: a Bikavér múltja, jelene, jövője

MÁTÉ Andrea, PhD - Pécsi Tudományegyetem

 

Vadon termő tápláléknövények, „vad” erjesztésű növényi ételek és italok, mint a magyar népi konyha bio- és gasztrokulturális örökségei. Jó gyakorlat és lehetőségek a vendéglátásban

DÉNES Andrea - Janus Pannonius Múzeum

 

Hagyományok újra gondolása a magyar gasztronómiában a narancsbor példáján keresztül

BENE Zsuzsanna, PhD - Miskolci Egyetem

 

A pálinkaturizmus kihasználatlan lehetőségei

KRIZL Edit - Pécsi Tudományegyetem