English sections
Key drivers of competitiveness in the tourism industry (Room: B 313)
szekcióvezetők: Dr. Ivan Kelić (Sveučilište J.J. Strossmayera u Osijeku) és Dr. Csapó János (Pécsi Tudományegyetem)
Destination Brand Positioning: the case of Azerbaijan
Lachin NAMAZ - Corvinus University of Budapest
Marketing significance of the eVisitor system – a case study of the Croatian Tourist Boards
Ivan KELIĆ, PhD - Slavija JAČAN OBRATOV, M.A. - Saša Uranjek, M.A. - Josip Juraj Strossmayer University of Osijek - Croatian National Tourist Board - Tourist Office of the Tourist Board of the City of Osijek
New Trends in Advertising on the Basis of Tourism Development
Prof. Dr. Mane MEDIĆ, PhD - Ines JACOBY, univ.bacc.oec. - Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Marketing aspects of tourism development in Osijek-Baranja County
Sanja VUČEVAC, univ.spec.oec. - Blaženka HADROVIĆ ZEKIĆ, PhD - Ivan RUŽIĆ, PhD - Josip Juraj Strossmayer University of Osijek - Josip Juraj Strossmayer University of Osijek - University of Applied Sciences Zaprešić
Film, marketing, tourism: can it work?
PUTZER Petra, PhD - GERDESICS Viktória, PhD - University of Pécs
Examination of the Differences in Third-Place Food Consumption Across Different Age Groups
PÁL Eszter - NÉMETH Péter - University of Pécs
szekcióvezetők: Dr. Zuzana Palenčiková (Nyitrai Konstantin Filozófus Egyetem) és Dr. Csapó János (Pécsi Tudományegyetem)
The significance of smart technologies in tourism
Alidiya ZAMIT Seitzhanova - Szent István University
Competitiveness of Green Hotels in Tunisia
Hager CHAKER - ÁSVÁNYI Katalin, PhD - VARGA Ákos, PhD - Corvinus University of Budapest
Perceptions of tourist safety at Cape Coast-Elmina-Kakum National Park destination in Ghana
Nicholas IMBEAH - Szent István University
Presence of the tradition as a value in the festival tourism
ÁSVÁNYI Katalin, PhD - JÁSZBERÉNYI Melinda, PhD - Kökény László - Corvinus University of Budapest
How does personality influence leisure time consumption?
KÖKÉNY László - KISS Kornélia, PhD - Corvinus University of Budapest
Creative tourism development in Slovakia and its potential for strengthening the tourism destination competitiveness
Zuzana PALENČÍKOVÁ, PhD - Constantine the Philosopher University in Nitra
Hungarian section
A generációk magatartásának új vonásai, értelmezési keretek, reakciók (Room: B310)
szekcióvezető: Dr. Prónay Szabolcs (Szegedi Tudományegyetem)
Generációs különbségek a zenei fesztivál rajongóinak körében
AZÁR Klára, PhD - PRÓNAY Szabolcs, PhD - Szegedi Tudományegyetem
Generációs sajátosságok az idősturizmusban
ZSARNÓCZKY Martin, PhD - Budapesti Corvinus Egyetem
Az Európai Kulturális Útvonalak gyakorlata és a hazai tematikus utak néhány jellemzője
NAGY Katalin - Miskolci Egyetem
Márkaépítés a turizmusban (Room: B 311)
szekcióvezető: Dr. Bujdosó Zoltán (Eszterházy Károly Egyetem)
Egy borvidék - egy település, marketing szempontú vizsgálata
SLEZÁK-BARTOS Zsuzsanna, PhD - VAS-GULD Zsuzsanna - Pécsi Tudományegyetem
A „márkavárosok” szerepe a turizmusban Magyarországon
BUJDOSÓ Zoltán, PhD - GYURKÓ Ádám - Eszterházy Károly Egyetem
A Mátra, mint márka
BENKŐ Béla, PhD - DOMÁN Szilvia, PhD - SZŰCS Csaba, PhD - Szent István Egyetem - Eszterházy Károly Egyetem - Eszterházy Károly Egyetem
Márkaépítés az Eger környéki fürdők és a térség összefogására
VÁRHELYI Tamás, PhD - SOÓS Gabriella - Eszterházy Károly Egyetem
Pozicionálás, mint a helymarketing döntések esszenciája (Room: B312)
szekcióvezető: Dr. Piskóti István (Miskolci Egyetem)
Turizmus és területfejlesztés a Duna-Sió desztinációban
NAGY Dávid - Pécsi Tudományegyetem
A fesztiválok szerepe a település turisztikai imázsának alakításában
SÜLI Dorottya - MARTYIN-Csamangó Zita - Szegedi Tudományegyetem
Amiről még a cink.hu is jót írt – A „Mi, magyarok” látogatóközpont kreatív koncepciója
DÉR Cs. Dezső, PhD - PAPP-VÁRY Árpád, PhD - Budapesti Metropolitan Egyetem
Magyar országimázs építés a Kínai Népköztársaságban
HORVÁTH Levente - Pécsi Tudományegyetem
Orfű rejtett konvencionális turizmusa
GONDA Tibor, PhD - RAFFAY Zoltán, PhD - CSÓKA László - Pécsi Tudományegyetem
EKF Mindenkinek! Egy Európai Kulturális Főváros pályázat előkészítésének kulisszatitkai
RAFFAY Ágnes, PhD - Pannon Egyetem
Digitális kultúra kihívásai (Room: B314)
szekcióvezető: Dr. Kiss Kornélia (Budapesti Corvinus Egyetem)
Reklámnyelv, A jó reklámüzenet sikertényezői és veszélyforrásai
MÁTYÁS Judit, PhD - Pécsi Tudományegyetem
Facebook kommunikáció a legjobb hazai konferencia és wellness szállodák esetében – tanulságok, best practice megoldások
NAGY Ákos, PhD - GERDESICS Viktória, PhD - Pécsi Tudományegyetem
A hazai látogatható gyárak vizsgálata az alkalmazott turizmusmarketing technikák tükrében
PINTÉR Réka - CSAPÓ János, PhD - Pécsi Tudományegyetem
Fesztiválélmény a közösségi médiában: a Sziget Fesztivál példája
HINEK Mátyás, PhD - KULCSÁR Noémi, PhD - Budapesti Metropolitan Egyetem
„Chillezzünk, beszélgessünk, áztassuk ki a testünket!” - Mitől működik az influencer kommunikáció a turizmus-marketingben?
GULD Ádám, PhD - Pécsi Tudományegyetem
Új marketingkommunikációs eszközök a turizmusmarketingben (Room: B 310)
szekcióvezető: Dr. Sziva Ivett (Budapesti Corvinus Egyetem)
Gasztronómiai blogok, mint online kommunikációs eszközök, A blogolvasók döntéshozatali folyamatát befolyásoló jellemzők
SZAKÁLY Orsolya - Budapesti Corvinus Egyetem
Okos desztinációk lehetőségei és kihívásai
SZIVA Ivett, PhD - CSOMÓS Ilona - Budapesti Corvinus Egyetem
Szekunder adatok relevanciája az alkalmazott marketingkutatásban
SZŰCS Krisztián, PhD - NAGY Ákos, PhD - Prof. Dr. TÖRŐCSIK Mária - Pécsi Tudományegyetem
Jönnek az "Instagram-inasok"? - az Instagram szerepe és lehetőségei a turizmusmarketingben
GLÓZER Rita, PhD - Pécsi Tudományegyetem
A digitális turizmus a jövő kihívása – új szemléletmód a turizmusban
HAPP Éva, PhD - IVANCSÓNÉ HORVÁTH Zsuzsanna, PhD - Széchenyi István Egyetem
Új célcsoportok igényeinek feltárása, a célcsoporttagok elérése (Room: B 311)
szekcióvezető: Dr. Deli-Gray Zsuzsa (ESSCA School of Management)
Szállodai élmény elvárások az Y és Z generáció esetében
KULCSÁR Noémi, PhD - Dr. Grotte Judit - Budapesti Metropolitan Egyetem
Helyi vagyok – vagy turista? Avagy a helyi lakosság, mint potenciális turisztikai célcsoport
KOVÁCS András, PhD - Budapesti Gazdasági Egyetem
A stabilitás is lehet vonzó: futballturizmus az FSV Mainz példáján keresztül
PAPP-VÁRY Árpád, PhD - FARKAS Máté - Budapesti Metropolitan Egyetem - One on One Kommunikáció
Posztmodern turizmus marketingtől a „big data” alapú marketingig: új típusú célcsoportképzési módszerek a turizmusban
ÁRVA László, PhD - DELI-GRAY Zsuzsa, PhD - ESSCA School of Management
„Balatoni turisták” a számok tükrében
SULYOK Judit, PhD - Pannon Egyetem
Fókuszban a gyerekek
DELI-GRAY Zsuzsa, PhD – SIVÓ Roland - ESSCA School of Management - Velence Resort and Spa
Világsztárok Veszprémben! – A 15 éves VeszprémFest marketingkommunikációs tevékenysége
LŐRINCZ Katalin, PhD - RAFFAY Ágnes, PhD - Pannon Egyetem
Értékek, koncepciók alapján döntő vásárlók, a fenntarthatóság elve a turisztikai termékfejlesztésben (Room: B312)
szekcióvezető: Dr. Aubert Antal (Pécsi Tudományegyetem)
Rejtett turizmus Magyarországon: szállodahajó turizmus a Dunán
PÓKÓ Nikolett - RAFFAY Zoltán, PhD - Pécsi Tudományegyetem
Mennyi az elég és mennyi a túl sok? Ökoturisztikai desztinációk marketing tevékenysége Magyarországon
RAFFAY Zoltán, PhD - Pécsi Tudományegyetem
„Gyöngyszemek”, kastélyok és várak iránti attitűd vizsgálata feltáró kutatás keretében
BODNÁR Dorottya - JÁSZBERÉNYI Melinda, PhD - Budapesti Corvinus Egyetem
Fesztiválok a városi térben
SZABÓ Géza, PhD - ZÁVODI Bence - Pécsi Tudományegyetem
Hazai gyógyszállodák a fenntarthatóság mezején
STRACK Flórián - Pannon Egyetem
Közösségi gazdaság a kultúra szolgálatában
KÁNTOR Szilvia - Pannon Egyetem
Gasztroturizmus (Room: B 314)
szekcióvezető: Dr. Totth Gedeon (Budapesti Gazdasági Egyetem)
Regionális különbségek a borfogyasztásban
TOTTH Gedeon, PhD - SZOLNOKI Gergely, PhD - Budapesti Gazdasági Egyetem - Hochschule GEISENHEIM University
Helyi termékek szerepe a Szekszárdi borvidék gasztronómiájában
ANGLER Kinga - Pécsi Tudományegyetem
Legendáktól az összefogásig: a Bikavér múltja, jelene, jövője
MÁTÉ Andrea, PhD - Pécsi Tudományegyetem
Vadon termő tápláléknövények, „vad” erjesztésű növényi ételek és italok, mint a magyar népi konyha bio- és gasztrokulturális örökségei. Jó gyakorlat és lehetőségek a vendéglátásban
DÉNES Andrea - Janus Pannonius Múzeum
Hagyományok újra gondolása a magyar gasztronómiában a narancsbor példáján keresztül
BENE Zsuzsanna, PhD - Miskolci Egyetem
A pálinkaturizmus kihasználatlan lehetőségei
KRIZL Edit - Pécsi Tudományegyetem