Kereskedelmi asszisztens munkalehetőség

2022. March 30. 09:35

A Food Product Magyarország egyik jelentős snack termékek gyártója és forgalmazója. Cégünk 2011 óta sikeresen működő magyar családi vállalkozás. Ezalatt a 11 év alatt az általunk forgalmazott Foody márka a hazai fogyasztók körében közismert márka lett.

Elhivatottak vagyunk aziránt, hogy a fogyasztóinknak örömteli ízélményt  biztosítsunk Bajai telephelyönkön 22 fővel dolgozunk együtt azon, hogy a kedvenc ízeket és csomagolásokat biztosítsuk számukra. Fő értékünk munkatársaink szaktudása, ügyfeleink maximális kiszolgálása és munkánk által elért közös sikereink.

Most Bajai telephelyünkre a Cégvezetőnk munkájának támogatására keressük talpraesett, tapasztalattal rendelkező új munkatársunkat KERESKEDELMI ASSZISZTENS (főállás) munkakörbe.

Ha Ön gyakorlott szervezési, adminisztratív feladatokban, képes párhuzamosan több feladatra is koncentrálni, fontos Önnek, hogy összefüggéseiben értse, átlássa, amivel foglalkozik – és emellett igényes az üzleti helyzetekben való kommunikációjára is – Önt keressük.  Pályázzon hozzánk, ismerjen meg minket.

Amit kínálunk:

  • hosszú távon biztos hátteret és tervezhető jövőt biztosító munka, főállás, alkalmazotti státusz
  • fix alapbér + cafeteria
  • támogató légkör, rugalmas vezetői hozzáállás
  • több éve biztosan működő belföldi forgalmazói valamint export/import folyamatok
  • Önre hosszú távon számító vállalkozás és vezetők
  • tanulási, fejlődési lehetőség – tartalmas munkanapok
  • jó hangulatú, összeforrott csapat
  • családbarát munkahely

Feladatok:

A cégvezető munkájának támogatása. Részletesen:

  • beérkező e-mailek kezelése, feldolgozása
  • csoportos és egyéni teljesítményértékelések adminisztrálása
  • KPI (Key Performance Indicators) mutatók előkészítése
  • értékesítő kollégák támogatása
  • reklamációk kezelése
  • ajánlatok, beérkezett megkeresések kezelése
  • key account adminisztráció
  • kiszállítás szervezés adminisztrálása
  • termékek listázása, adminisztráció
  • egyéb felmerülő problémák kezelése

Amit várunk:

  • hasonló feladatkörben szerzett tapasztalat
  • középfokú végzettség
  • tárgyalóképes angol nyelv használata
  • magabiztos számítógép kezelés (MS Office programok, levelezés, egyszerűbb táblázatkezelés), irodai eszközök kezelésében gyakorlat
  • időbeli és adminisztratív pontosság
  • terhelhetőség
  • magas színvonalú kommunikáció, szóban, írásban (hivatalos levelezés, munkatársakkal és partnerekkel való egyeztetések)
  • gyors gondolkodás, helyzetfelismerés
  • rendszerben gondolkodás, folyamatok, összefüggések átlátása
  • igény a tanulásra, új ismeretek elsajátítására
  • egyszerre több feladat koordinálása, priorizálás, feladatainak önálló beosztása
  • csapatjátékos, együttműködő, megoldásközpontú személyiség

 

Ha Ön kereskedelmi ügyintézés területén tervezi a jövőjét és szívesen dolgozna egy folyamatosan fejlődő cégnél, ahol értékelik a talpraesettségét - nálunk kiváló lehetőséget talál.

Előny:

  • nagykereskedésben szerzett tapasztalat
  • magabiztos táblázatkezelés
  • szerb/horvát nyelv használata
  • vezetői engedély
  • felsőfokú végzettség