Dr. Béla Orosdy
Since the 1970s, he has been involved in methodological questions of marketing planning with conceptual, methodical and market research. In the 1980s, this was complemented by studying the market and marketing macro and microeconomic aspects of market history and marketing. He works currently as honorary associate professor at the University of Pécs Faculty of Business and Economics, tourism and Marketing Department.
His teaching activities involve marketing communication, political marketing, marketing psychology and tourism marketing. In addition he works as a consultant, primarily on marketing strategy and Public Relation strategy projects.
Orosdy, Béla ; Dobó, Róbert
A kommunikációs csatornák népszerűsége és hitelessége 2017-ben Magyarországon
In: Józsa, László; Korcsmáros, Enikő; Seres, Huszárik Erika (szerk.) A hatékony marketing : EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete
Komárno, Szlovákia : Selye János Egyetem, (2018) pp. 497-505. , 9 p.
Gerdesics, Viktória ; Orosdy, Béla
Horvátország - Balkán vagy Európa?
In: Bányai, Edit; Lányi, Beatrix; Törőcsik, Mária (szerk.) Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás : Egyesület a Marketing Oktatásért és kutatásért (EMOK) XXIII. országos konferencia: Tanulmánykötet
Pécs, Magyarország : Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), (2017) pp. 310-319. , 10 p.
Orosdy, Béla
Politikai marketing, árpolitika, korrupció - a 2009-es megítélés 2017-es kommentekkel
MARKETING ÉS MENEDZSMENT 51 : 1-2 pp. 117-125. , 9 p. (2017)