Dr. Orosdy Béla

címzetes egyetemi tanár
-
orosdy.bela [at] ktk.pte.hu
-
Emailben történő előzetes egyeztetés alapján

A hetvenes évek óta foglalkozik a marketingtervezés koncepcionális és metodikai, valamint a piackutatás módszertani kérdéseivel. A nyolcvanas években ez kiegészült a piactörténelem és a marketing makro- illetve mikroökonómiai vonatkozásainak tanulmányozásával.

Az interaktív képzési metodikák alkalmazását, mindenekelőtt az esettanulmányok feldolgozására és szituációjátékokra alapozott felsőfokú képzés hatékonyságát - a Budapesti Közgazdaság-tudományi Egyetem, a Magyar Marketing Szövetség és a Magánvállalkozásokat Fejlesztő Központ Alapítvány által megrendezett 1995. évi "Esettanulmány-pályázaton" elért első helyezése díjaként - az University at Buffalo Management School (SUNY) egy hónapos USA-beli ösztöndíjának segítségével is módja volt tanulmányozni.

A gyakorlati témakörök közül a marketingpszichológia, a marketingkommunikáció (reklám-, PR- és arculat) tervezése és a politikai marketing áll érdeklődése homlokterében. Vállalati-intézményi megrendelésre – a fentiek mellett – elsősorban a marketingstratégia készítés és a Public Relation stratégiaépítés, valamint a fogyasztói elégedettség- és lojalitás felmérések, valamint fókuszcsoport-vizsgálatok területén tevékenykedik.

Publikációk

Orosdy, Béla ; Dobó, Róbert
A kommunikációs csatornák népszerűsége és hitelessége 2017-ben Magyarországon
In: Józsa, László; Korcsmáros, Enikő; Seres, Huszárik Erika (szerk.) A hatékony marketing : EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete
Komárno, Szlovákia : Selye János Egyetem, (2018) pp. 497-505. , 9 p.

Gerdesics, Viktória ; Orosdy, Béla
Horvátország - Balkán vagy Európa?
In: Bányai, Edit; Lányi, Beatrix; Törőcsik, Mária (szerk.) Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás : Egyesület a Marketing Oktatásért és kutatásért (EMOK) XXIII. országos konferencia: Tanulmánykötet
Pécs, Magyarország : Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), (2017) pp. 310-319. , 10 p.

Orosdy, Béla
Politikai marketing, árpolitika, korrupció - a 2009-es megítélés 2017-es kommentekkel
MARKETING ÉS MENEDZSMENT 51 : 1-2 pp. 117-125. , 9 p. (2017)

Publikációs lista

Önéletrajz
Önéletrajz (377.17 KB)