
Örömmel számolunk be arról, hogy a Marketing és Turizmus Intézet három oktatójának (Törőcsik Máriának, Csapó Jánosnak és Nagy Ákosnak) megjelent egy közös, többszerzős Q2-es publikációja.
Lásd: Dávid Lóránt Dénes - János Csapó - Ákos Nagy - Mária Törőcsik: Can We Understand Non-Tourism as a Form of Sustainable Tourism? The Role of Lifestyle and Motivations behind Non-Traveling Based on the Hungarian Example. Sustainability 2020, 12(18), 7353; https://doi.org/10.3390/su12187353
Online már meg is jelent a cikk a Sustainability (Q2-es, H index=68, Impakt faktor=2,576) folyóirat egy meghirdetett tematikus számában. A cikk elérhetősége: https://www.mdpi.com/2071-1050/12/18/7353/htm
A cikk fő témája azon emberek köre, akik nem utaznak és azt vizsgálja, hogy miért hozták meg ezt a döntést.
Ezúton is gratulálunk a szerzőknek, s további hasonló sikereket kívánunk!