MARKETING TALENT AWARD – Marketers of the Future for Sustainability
A Marketing Talent Award küldetése, hogy megtalálja a jövő marketereit, teret adjon számukra, és a legjobbak szakmai továbbfejlődését támogassa. Célja, hogy a szakma csatlakozni tudjon a jövő tehetségeihez, valamint a fiatalok és a márkák közötti párbeszéd kialakulásával egy szemléletformáló tevékenység induljon el. Célja továbbá, hogy minden évben egy társadalmilag is kiemelten fontos témában találja meg a legjobb kampányterveket, kreatív koncepciókat, valamint a megvalósításra alkalmas márkaaktivitásokat.
Az idei évben várják a fenntarthatósági témakörben készített pályázati anyagodat a megadott brief kiírások szerint! Növeld esélyeid az értékelésnél, és küldj videós bemutatkozót is, amellyel fellépésed, magabiztosságod, kommunikációs készségeid és kreativitásod is előtérbe kerül!
Pályázati témák:
Heineken Hungária pályázati brief:
- Hogyan tudjuk vonzóvá tenni a Soproni márkát a modern, fenntarthatóság szempontjából tudatos vásárlók szemében?
Provident pályázati brief:
- Pénzügyi tudatosság helyzete a 18-30 éves lakosság körében. Mit tehet a Provident a pénzügyi tudatosság fejlesztése érdekében ebben a korosztályban?
Magyar Telekom pályázati brief:
- A Fenntarthatóság kihívása
A megadott brief szempontokat, illetve bővebb leírásokat a Marketing Talent Award honlapján találod.
A Marketing Talent Award pályázási és kiválasztási folyamata során legjobban szereplők között két fődíj (1-1 gyakornoki pozíció) és egy különdíj (kiemelt vállalati mentoring) talál gazdára a Magyar Telekom, a HEINEKEN, valamint a Provident jóvoltából.