A képzés segít abban, hogy hatékonyabban és eredményesebben vezesd agrárvállalkozásodat, így kihozhatod a legtöbbet a tevékenységedből.
Képzés neve | Képzési díj | Képzési idő | Minimum létszám | Képzés helye | Kreditérték |
---|---|---|---|---|---|
Online marketingstratégia és webáruház tervező | 150 000 Ft/fő | 16 óra | 12 fő | PTE KTK | 1 |
Müller-Váczi Lívia
Győrbiró Ádám
Spilák Dóra
RG-Studió Kft.
A képzés célja, hogy gyakorlati, stratégiai és technikai tudást adjon a webshopoknak szóló, online értékesítéstámogatáshoz stratégiatervezési alapokkal, bevált technikákkal és példákkal. A képzés résztvevőit végig vezetjük azokon a lépéseken, amelyekkel online marketing ügynökségünknél felépítjük webáruház tulajdonos ügyfeleink vásárlási célú hirdetési stratégiáját, megtervezzük és felállítjuk kommunikációs tervüket és mérjük az eredményeket. Megmutatjuk azokat a szempontokat és bemutatjuk azokat a megoldásokat, amelyek alapján testre szabott és eredményes webáruház marketinget lehet kiépíteni.
A képzés elsődleges célcsoportját olyan webáruház-tulajdonosok és webshopot üzemeltető vállalkozók alkotják, akik szeretnék eredményesebbé tenni online értékesítési tevékenységüket. A program nekik szól, ha gyakorlati, technikai és stratégiai tudásra vágynak a vásárlási célú hirdetések, kommunikációs tervezés és eredménymérés terén. Emellett hasznos lehet azok számára is, akik érdeklődnek a marketingügynökségek által alkalmazott, bevált megoldások és testreszabható stratégiák iránt, és ezeket saját webáruházukban is szeretnék alkalmazni.
A résztvevők elsajátítják az online marketing stratégiaalkotáshoz szükséges szempontrendszer alapjait és megismerik a webáruház támogató hirdetési és analitikai rendszereket, hogy eredményesebben tudják megtervezni és működtetni a webáruházuk értékesítés-támogató hirdetéseit.
Online kutatási módszerek – igényfelmérés, versenytársak, pozícionálási alapok
Online marketing stratégia alapjai, KKV-kra szabva
Ügyféltípusok és webáruházra szabott stratégia
Webáruház típusok és konverzióra optimalizálás
Márkaépítés, közösségi kommunikáció szerepe a webshop marketingben
Hirdetési felületek, folyamatépítés, kampánystruktúra építés és remarketing
A képzés során a résztvevők az egyes témakörökhöz kapcsolódóan a saját webáruházukra, terveikre vonatkozóan oldanak meg feladatokat, amelyek révén egy kézzelfogható stratégia tervvel gazdagodnak és ez képezi egyben a számonkérés – beadandó feladat alapját is.
A PTE KTK a képzés elvégzéséről mikrotanúsítványt állít ki. Az a jelentkező, akinek nincs a PTE Közgazdaságtudományi Karán hallgatói jogviszonya részismereti jogviszonyban felvételre kerül a képzés idejére.
A tanúsítvány megszerzésének a feltétele a képzést követő írásbeli projektmunka sikeres teljesítése, amely a PTE Tanulmányi és Vizsgaszabályzata alapján kerül értékelésre.
A képzés előfeltétele: középfokú végzettség (érettségi bizonyítvány vagy szakképzettséget igazoló dokumentum)
Kérdés esetén keresse kollégáinkat a prof.edu [at] ktk.pte.hu email címen.