Online marketingstratégia és webáruház tervező

 

Online marketingstratégia és webáruház tervező

A képzés segít abban, hogy hatékonyabban és eredményesebben vezesd agrárvállalkozásodat, így kihozhatod a legtöbbet a tevékenységedből.

Képzés neveKépzési díjKépzési időMinimum létszámKépzés helyeKreditérték
Online marketingstratégia és webáruház tervező150 000 Ft/fő16 óra12 főPTE KTK1

Oktatók:

Müller-Váczi Lívia

Győrbiró Ádám

Spilák Dóra

Együttműködő partnerek:

RG-Studió Kft.

A képzés célja:

A képzés célja, hogy gyakorlati, stratégiai és technikai tudást adjon a webshopoknak szóló, online értékesítéstámogatáshoz stratégiatervezési alapokkal, bevált technikákkal és példákkal. A képzés résztvevőit végig vezetjük azokon a lépéseken, amelyekkel online marketing ügynökségünknél felépítjük webáruház tulajdonos ügyfeleink vásárlási célú hirdetési stratégiáját, megtervezzük és felállítjuk kommunikációs tervüket és mérjük az eredményeket. Megmutatjuk azokat a szempontokat és bemutatjuk azokat a megoldásokat, amelyek alapján testre szabott és eredményes webáruház marketinget lehet kiépíteni.

A képzés célcsoportja:

A képzés elsődleges célcsoportját olyan webáruház-tulajdonosok és webshopot üzemeltető vállalkozók alkotják, akik szeretnék eredményesebbé tenni online értékesítési tevékenységüket. A program nekik szól, ha gyakorlati, technikai és stratégiai tudásra vágynak a vásárlási célú hirdetések, kommunikációs tervezés és eredménymérés terén. Emellett hasznos lehet azok számára is, akik érdeklődnek a marketingügynökségek által alkalmazott, bevált megoldások és testreszabható stratégiák iránt, és ezeket saját webáruházukban is szeretnék alkalmazni.

A képzés során megszerezhető kompetenciák:

A résztvevők elsajátítják az online marketing stratégiaalkotáshoz szükséges szempontrendszer alapjait és megismerik a webáruház támogató hirdetési és analitikai rendszereket, hogy eredményesebben tudják megtervezni és működtetni a webáruházuk értékesítés-támogató hirdetéseit.

A képzés tematikája:

Online kutatási módszerek – igényfelmérés, versenytársak, pozícionálási alapok

Online marketing stratégia alapjai, KKV-kra szabva

Ügyféltípusok és webáruházra szabott stratégia

Webáruház típusok és konverzióra optimalizálás

Márkaépítés, közösségi kommunikáció szerepe a webshop marketingben

Hirdetési felületek, folyamatépítés, kampánystruktúra építés és remarketing

A képzés során a résztvevők az egyes témakörökhöz kapcsolódóan a saját webáruházukra, terveikre vonatkozóan oldanak meg feladatokat, amelyek révén egy kézzelfogható stratégia tervvel gazdagodnak és ez képezi egyben a számonkérés – beadandó feladat alapját is.

Képzés időpontjai:

A későbbiekben kerül meghirdetésre. 
 

A PTE KTK a képzés elvégzéséről mikrotanúsítványt állít ki. Az a jelentkező, akinek nincs a PTE Közgazdaságtudományi Karán hallgatói jogviszonya részismereti jogviszonyban felvételre kerül a képzés idejére.

A tanúsítvány megszerzésének a feltétele a képzést követő írásbeli projektmunka sikeres teljesítése, amely a PTE Tanulmányi és Vizsgaszabályzata alapján kerül értékelésre.

A képzés előfeltétele: középfokú végzettség (érettségi bizonyítvány vagy szakképzettséget igazoló dokumentum)

Kérdés esetén keresse kollégáinkat a prof.edu [at] ktk.pte.hu email címen.

Jelentkezés