Sándor Gabriella

Sándor Gabriella

Faculty Advisory board member
-
gabisandor [at] gmail.com
-
Emailben történő előzetes egyeztetés alapján

Sándor Gabriella, az ELTE-n végzett kulturális antropológia szakon, valamint a gödöllői Szent István Egyetem HR menedzsment szakán. A McCann-Erickson-nál kezdett, majd a Lowe GGK után a DDB-nél folytatta, mint regionális ügyfélkapcsolati igazgató, később a Kirowski Isobar ügyfélkapcsolati igazgatójaként dolgozott, ahol munkájában már erős szerepet kapott az online kommunikáció és fejlesztés. 2009-től a Bookline marketingigazgatója, 2013-tól 2024-ig tölti be a Libri-Bookline marketing és kommunikációs igazgatói pozícióját, egyaránt felel a Libri és a Bookline márkákért. Fontosnak tartja a két márka kultúraközvetítő szerepét, csapatával olyan olvasásnépszerűsítő programokat dolgozott ki, mint a presztízsértékű Libri irodalmi díj, vagy a Bookline Kids gyerekkönyvajánló program. Az elmúlt években több kreatív és hatékonysági díjjal ismerték el a két márka munkáját. 2020-ban elvégezte a Cambridge-i Egyetem fenntarthatóság-menedzsment képzését, mivel fontosnak tartja, hogy a cégek vállalati stratégiáját a fenntarthatóság szemlélet mentén alakítsák ki. 2024 áprilisától a BÁV ART termék- és márkafejlesztési igazgatójaként folytatja márkaépítő munkáját.