
Varga Noémi
Előbb a Veszprémi Egyetemen végeztem közgazdászként, majd a Nyugat-Magyarországi Egyetemen szereztem marketing mesterdiplomát. 2002 óta dolgozom marketing területen.
Karrieremet a Wrigley’s-nél kezdtem, majd 15 évet töltöttem a Tchibo kötelékében. Itt lehetőségem nyílt a kávémárkákon túl az első magyarországi retail üzleteket is megnyitni. 2011-ben a cég hamburgi központjában kezdtem dolgozni, ahol a kelet-európai piacok kávéstratégiájáért voltam felelős. Innen költöztem Bukarestbe, ahol a román leányvállalat marketing managereként segítettem a márka és a cég fejlődését. 2016-ban költöztem vissza Magyarországra, és marketingigazgatóként a román és a magyar piacok teljes marketing tevékenységéért feleltem. Később amikor megalakult a bolgár leányvállalat, az is csatlakozott a Tchibo South-Eastern Europe régiójához és így a felelősségi körömhöz.
2021-ben váltottam a kiskereskedelem világába és azóta a PENNY Magyarország stratégiai marketing osztályvezetőjeként dolgozom. Ez felöleli a klasszikus offline és online marketing tevékenységeket, a CRM programokat, ügyfélszolgálati feladatokat és a shopper marketing területét.
Emellett végzett mediátor vagyok és egy integrált coach képzést is elvégeztem, a tanultakat napi szinten hasznosítom és vezetőként is intenzíven gyakorlom.