Mirjana Sekicki előadása Karunkon

2019. September 12. 08:46

A karunkon működő the CoRe lab (Fogyasztói Magatartáskutató Központ) meghívásának eleget téve a mai napon vendégünk volt Mirjana Sekicki a Tobii Pro képviseletében.

Vendégünk bevezető előadást tartott a hallgatóknak a szemkamerás kutatással kapcsolatban a marketingkutatás haladóknak, Marketing research és Advanced marketing research kurzusok keretében.
Mirjana a technológia hátterének ismertetésével kezdte az előadását, ahol számos érdekességet osztott meg a hallgatósággal az emberi szem és a látás működéséről, ezzel megalapozva a szemkamera relevanciájának ismertetését. A hallgatók lelkesen hallgatták az előadást és figyelték a teszteket, melyeknek Mirjana alávetette a látásunkat és a figyelmünket.


Az előadás elmélyítette az ismereteinket a szemkamera, mint innovatív kutatási eszköz használatával kapcsolatban, mely lehetővé teszi a fogyasztók magatartásának pontosabb megismerését és megértését. Az eszköz tulajdonképpen a szem mozgásának rögzítésével segít a tudatalatti reakciók detektálásában. Az előadás számos praktikus tanáccsal is ellátta az ifjú kutatókat a kutatási projektek megvalósítását illetően, melyek során szemléltette - a the CoRe lab laborjában is elérhető - mobil és stabil szemkamerák használatát valós projektek során.