Első Omnichannel Nap

2022. March 22. 13:28

2022. május 13-án, pénteken kerül megrendezésre a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar és a Budapesti Corvinus Egyetem közös, omnichannel kutatócsoportja által szervezett akadémiai és vállalati szakembereknek szóló workshopja, melyet az MTA Marketingtudományi Albizottsága is támogat.

Az esemény hibrid formában valósul meg, ami azt jelenti, hogy a workshop a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán kerül megszervezésre, de online is követhető lesz.

A témakör elméleti hátteréről az omnichannel kutatócsoport tagjai mellett előadást tart Carlos Flavián, a zaragozai egyetem kutatója. A meghívott vállalatok között szerepel a dunnhumby, a Spar, az IKEA és a Decathlon is.

A szervezők várják a fogyasztói magatartással foglalkozó kutatókat, kutatócsoportokat,  az omnichannel stratégia felé nyitott vállalati szakembereket és az érdeklődőket az előadásokra, valamint a kerekasztal beszélgetésekre. Az eseményen való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

További információk a programmal és a regisztrációval kapcsolatban az esemény honlapján elérhetők.

 

További információ kérhető:

Dr. Németh Péter; adjunktus, the CoRe lab vezetője

Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

nemeth.peter [at] ktk.pte.hu

hello [at] thecorelab.hu ()

Eseményleírás

the CoRe lab