A Központ évről évre arra törekszik, hogy különböző eseményekkel minél színesebbé és izgalmasabbá tegye a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar hallgatóinak, munkatársainak, illetve a szakmában tevékenykedők életét. A központ elkötelezett abban, hogy rendszeresen olyan eseményeket szervezzen, amelyek a marketing illetve piackutatás ágazat aktuális témáit dolgozza fel.
Ezen okból már-már hagyományként, félévente kétszer Corporate Talk eseményeket szervezünk Partnereinkkel, illetve minden év szeptemberében az Omnichannel Day is megrendezésre kerül
Corporate Talk
A the CoRe lab Corporate Talk abból a célból jött létre, hogy fogyasztói magatartáskutatással foglalkozó the CoRe lab kutatóközpontunk Partnereink segítségével olyan piackutatáshoz kapcsolódó aktuális szakmai témákat hozzunk a fókuszba, amelyek új és releváns információkat nyújthatnak az érdeklődők és a szakma számára.
Az esemény lényege, hogy a the CoRe lab munkatársa vagy munkatársai meghívott vendégekkel beszélget(nek) előre egyeztetett témákról egy közönség előtt. Az esemény főbb célcsoportjai a PTE KTK hallgatói, munkatársai, továbbá a piackutatás iránt érdeklődők, kifejezetten a piackutatás területén dolgozó szakmai közeg.
Omnichannel Day
A Budapesti Corvinus Egyetem Omnichannel Kutatócsoportja, illetve a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar szervezésében kerül meg minden évben az Omnichannel Day. Az első Omnichannel Day 2022-ben Pécsett, a második, 2023-ban, Budapesten valósult meg. 2024-ben pedig újból Pécs adott otthont a harmadik Omnichannel Day-nek.
A hibrid esemény különlegessége abban rejlik, hogy tudományos és vállalati vendégek előadásai segítségével járjuk körül, hogy miként viselkedik a fogyasztó az omnichannel környezetben.