MARKETINGKUTATÁS 2.0

2020. november 25. 10:22

A Kar Marketing és Turizmus Intézetének 2020-ban megjelent "Marketingkutatás 2.0" című könyve már digitális formában is elérhető! 

A könyv alapvetően a mesterszintű marketingkutatás kurzusok hallgatóinak készült, több éves munka eredménye és a terület legújabb módszertani megoldásairól kíván átfogó képet adni, így minden bizonnyal hasznos lesz az elméleti és gyakorlati szakemberek számára is.

Ezúton is gratulálunk a könyv szerzőinek!

A könyv az alábbi linken érhető el a Pécsi Tudományegyetem Egyetemi Könyvtár és Tudásközpont honlapján keresztül.

Marketingkutatás 2.0

Kapcsolódó Híreink

Újabb nemzetközi akkreditációs siker a KTK-n: EFMD BSIS label

A Közgazdaságtudományi Kar a tavalyi évben újabb 5 évre kiérdemelt EFMD programakkreditáció után újabb jelentős lépést..

Pécsiközgáz Bootcamp 2024

A Pécsiközgáz újra meghirdeti nyári táborát olyan gimnáziumi diákok számára, akik érdeklődnek a közgazdász képzések..

Hackathon 2024

Március 20-21. között került megrendezésre a Simonyi Hackathon ötletverseny a Fenntarthatósági Központ és a Hidrogén..

WoP week

Megrendezésre került a WoP Week (World of Practice Week) március 18-22. között, melynek keretében 20 vállalati partner..

ReSem Kutatói Szeminárium a KTK-n

Mestersége címere: A.I. A Mesterséges Intelligencia, MI, avagy divatos nevén az AI volt a fő témája a Pécsi..

PTE szimulációs Kupa - verseny felhívás 2024 tavasz

A verseny az EcoSim online szimulációját veszi alapul. A szimuláció során egy virtuális tech vállalatot kell irányítani..

Díszoklevél igénylés

A Pécsi Tudományegyetemen vagy jogelőd intézményeiben 50 éve diplomát szerzett közgazdász végzettségű egykori hallgatók..

BGE Gazdasági Szaknyelvi Vizsga

A jelentkezők középfokú egynyelvű gazdasági szakmai nyelvvizsga A szóbeli, B írásbeli és C komplex típusát választhatják..