MARKETINGKUTATÁS 2.0

2020. november 25. 10:22

A Kar Marketing és Turizmus Intézetének 2020-ban megjelent "Marketingkutatás 2.0" című könyve már digitális formában is elérhető! 

A könyv alapvetően a mesterszintű marketingkutatás kurzusok hallgatóinak készült, több éves munka eredménye és a terület legújabb módszertani megoldásairól kíván átfogó képet adni, így minden bizonnyal hasznos lesz az elméleti és gyakorlati szakemberek számára is.

Ezúton is gratulálunk a könyv szerzőinek!

A könyv az alábbi linken érhető el a Pécsi Tudományegyetem Egyetemi Könyvtár és Tudásközpont honlapján keresztül.

Marketingkutatás 2.0

Kapcsolódó Híreink

2023-as publikációs jelentés

Megjelent a PTE Közgazdaságtudományi Kar 2023-as évre vonatkozó részletes kutatási jelentése, amely az alábbi linken..

Krekó Béla díj

A Gazdaságmodellezési Társaság (GMT) Elnöksége által 2000-ben alapított Krekó Béla díjat a gazdaságmodellezés területén..

Nemzeti Tehetség Program új pályázati felhívásai

Megjelentek a Nemzeti Tehetség Program új pályázati felhívásai!

FDSZ díjat adományoztak Karunk egy munkatársának

A Pécsi Tudományegyetem idén május 25-én tartotta meg hagyományos Pedagógusnapi és Díszoklevél-átadó Ünnepi Szenátusi..

IDÉN ELŐSZÖR ADTÁK ÁT A NEMZETKÖZIESÍTÉSI DÍJAKAT

Idén már negyedik alkalommal rendezte meg a Nemzetközi Igazgatóság a Nemzetközi Pikniket a Rektori Hivatalban.

Mikrotanúsítványt adó képzések, regionális impaktmérések és a tantervek átalakítása

Ebben a félévben is megtartottuk az Intézeti és Kari Tanácsadó Testületi üléseket, melyek keretében partnereinkkel..

Battyáni Réka Rektori Dicséretben részesült

Az idei évben Rektori Dícséretben részesült kolléganőnk, Battyáni Réka.

Arany Katedra díjat kapott a KTK oktatója

Újabb, jeles kitüntetésekkel díjazták Karunkat az ünnepi szenátusi ülésen.