Az MTA IX. Osztály Gazdálkodástudományi Bizottság Ipar- és Vállalatgazdaságtan Albizottsága, Marketingtudományi Albizottsága és Vezetés- és Szervezéstudományi Albizottsága évente díjazza a kiemelkedő tudományos műveket. 2023 november 23-án adták át a 2022-es publikációs nívódíjakat, amelyet a PTE Közgazdaságtudományi Karának több oktatója is kiérdemelte kiemelkedő kutatói munkájáért.
Az Ipar- és Vállalatgazdaságtan Albizottság Publikációs Nívódíjai – 2022
Magyar nyelvű szakcikk kategória:
Rideg András, Sipos Norbert & Lukovszki Lívia (2022). A kisvállalati termék-vagy szolgáltatásinnováció erőforrás-alapú megközelítése. Közgazdasági Szemle, 69.7-8: 929-961.
A Marketingtudományi Albizottság Publikációs Nívódíjai – 2022
Magyar nyelvű szakcikk kategória:
Nagy Ákos, Németh Péter, Kemény Ildikó, & Szűcs Krisztián (2022). Webrooming és showrooming Magyarországon: Omnichannel vásárlói magatartás a sportcikkek piacán. Vezetéstudomány, 53(7), 79-93.
A szakkönyv kategória díjazottja:
Putzer Petra, Józsa László (2022). A marketinghatékonyság mérése - Hogyan mérjük a marketinget? Akadémiai Kiadó, Budapest, 254 o.
A Vezetés- és Szervezéstudományi Albizottság Publikációs Nívódíjai – 2022
Magyar nyelvű szakcikk kategória:
II. díj: Heidrich Balázs, Kása Richárd, Németh Tamás, & Jarjabka Ákos (2022). Egyetemes értékek–piaci célok? A piacorientált szervezeti kultúra az átalakuló magyar felsőoktatásban. Közgazdasági Szemle, 69(12), 1507-1532.
III. díj (megosztott): Lukovszki Lívia, Rideg András, Sipos Norbert, & Varga Anna Róza (2022). A magyar családi mikro-, kis-és középvállalatok erőforrásai és képességei. Közgazdasági Szemle, 69(6), 739-757.
Gratulálunk a szép sikerhez minden díjazottnak!