Lázár Erika 2014-ben szociológia szakon (MSc) a Budapesti Corvinus Egyetemen, majd 2018-ban marketing szakon (MSc) a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán végezett. 2018-tól a PTE KTK Gazdálkodástani Doktori iskola hallgatója. Doktori disszertációjában a kiskereskedelmi mobil applikációk használatának érzelmeken keresztül történő hatásával foglalkozik az ügyfélélmény (customer experience) témakörében.
Oktatói és kutatói portfóliójának fókuszában a vevőélmény mellett a gyakorlati piackutatás és az innovatív marketingkutatási eszközök alkalmazása áll.
Ehhez kapcsolódóan 2019 óta a Karon működő the CoRe lab, Fogyasztói Magatartáskutató Központ kutatatója, ahol neuromarketing és digitális megfigyeléseken és megkérdezéseken alapuló módszerek használatára koncentrál.
2023 óta tanársegédként vesz részt a Marketing és Turizmus Intézet munkájában.
LinkedIn elérhetőség