Lázár Erika
Lázár Erika 2014-ben szociológia szakon (MSc) a Budapesti Corvinus Egyetemen, majd 2018-ban marketing szakon (MSc) a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán végezett. 2018-tól a PTE KTK Gazdálkodástani Doktori iskola hallgatója. Doktori disszertációjában a kiskereskedelmi mobil applikációk használatának érzelmeken keresztül történő hatásával foglalkozik az ügyfélélmény (customer experience) témakörében.
Oktatói és kutatói portfóliójának fókuszában a vevőélmény mellett a gyakorlati piackutatás és az innovatív marketingkutatási eszközök alkalmazása áll.
Ehhez kapcsolódóan 2019 óta a Karon működő the CoRe lab, Fogyasztói Magatartáskutató Központ kutatatója, ahol neuromarketing és digitális megfigyeléseken és megkérdezéseken alapuló módszerek használatára koncentrál.
2023 óta tanársegédként vesz részt a Marketing és Turizmus Intézet munkájában.
Szűcs, K. – Lázár, E. – Németh, P. (2023)
Marketingkutatás 4.0.
Akadémiai Kiadó, Budapest
Lázár, E. – Szűcs, K. – Nagy, Á. (2023)
Örömet okoznak-e a kiskereskedelmi mobilapplikációk? - egy automatizált tartalomelemzés tanulságai = Using retail apps causes joy? – experiences from an automated content analysis
Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIX. Nemzetközi konferencia
Lázár, E. – Németh, P. – Szűcs, K. – Nagy, Á. (2022)
Játékosított kérdőívek hatékonyságának mérése.
MARKETING & MENEDZSMENT, 57(Különszám EMOK 1), 49–58. o.
Lázár, E. – Szűcs, K. (2020)
A neuromarketing aktuális helyzete és a mintaelemszámra vonatkozó kihívásai, különös tekintettel a szemkamerás mérésekre, VEZETÉSTUDOMÁNY, 51, 79-88.o.