A hibrid eseményt Dr. Simon Judit, a Budapesti Corvinus Egyetem professor emeritája nyitotta meg, aki köszöntötte az esemény résztvevőit és röviden beszélt a téma irányairól és fontosságáról. Az akadémiai szekciót Paula Rodríguez-Torrico nyitotta meg a Burgos-i Egyetemről, aki kutatásában a mobileszközök használatát vizsgálta omnichannel szempontból. Ezután a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karáról Lázár Erika és Nagy Ákos mutatta be kutatásaik eredményét, melynek fókuszában az érzelmek szerepe állt a kiskereskedelmi mobilalkalmazások használata során.
Az akadémiai szekció utolsó előadója Lukas Wolf volt, aki a különböző digitális eszközök eltéréseiről beszélt, kiemelve, hogy egy kiváló omnichannel stratégia meghaladja az egycsatornás kezelés és a hagyományos online csatorna használatának kereteit.
Az akadémiai előadók után Szabó Tamás, az IKEA Magyarország Market Fulfillment Managere zárta a napot, bemutatva az IKEA-nál végbemenő omnichannel változásokat.
Köszönjük az előadók és a résztvevők aktív hozzájárulását.
Az eseményen elhangzott előadások, illetve az előző évek beszámolói elérhetők itt!