Ez történt a harmadik Omnichannel Day-en

2024. június 11. 09:39

3rd Omnichannel Day 

Idén a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kara adott otthont a harmadik Omnichannel Day rendezvénynek, ahol hazai és nemzetközi kutatók, valamint vállalati szakemberek osztották meg tapasztalataikat a témában.

A hibrid eseményt Dr. Simon Judit, a Budapesti Corvinus Egyetem professor emeritája nyitotta meg, aki köszöntötte az esemény résztvevőit és röviden beszélt a téma irányairól és fontosságáról. Az akadémiai szekciót Paula Rodríguez-Torrico nyitotta meg a Burgos-i Egyetemről, aki kutatásában a mobileszközök használatát vizsgálta omnichannel szempontból. Ezután a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karáról Lázár Erika és Nagy Ákos mutatta be kutatásaik eredményét, melynek fókuszában az érzelmek szerepe állt a kiskereskedelmi mobilalkalmazások használata során. Az eredmények rámutattak arra, hogy az alkalmazás használata során felmerülő érzések közvetett hatással vannak az elégedettségre, így a kiskereskedelmi mobilalkalmazások fejlesztési folyamatában nagyobb figyelmet kell fordítani az esztétikai és élvezeti dimenziókra. Az akadémiai szekció utolsó előadója Lukas Wolf volt, aki a különböző digitális eszközök eltéréseiről beszélt, kiemelve, hogy egy kiváló omnichannel stratégia meghaladja az egycsatornás kezelés és a hagyományos online csatorna használatának kereteit.

Az akadémiai előadók után Szabó Tamás, az IKEA Magyarország Market Fulfillment Managere zárta a napot, bemutatva az IKEA-nál végbemenő omnichannel változásokat.

Köszönjük az előadók és a résztvevők aktív hozzájárulását.

A tervek szerint a jövőben a negyedik Omnichannel Day is megrendezésre kerül, amiről folyamatosan tájékoztatni fogjuk az érdeklődőket.

Korábbi omnichannel napok beszámolói itt érhetőek el:

A harmadik omnichannel napon elhangzott előadások anyagai itt letölthetőek:

Ne felejtsd el követni Facebookon és Instagramon az aktuális információkért!

GALÉRIA