fbpx Dr. Gerdesics Viktória | Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Dr. Gerdesics Viktória

adjunktus, EPAS koordinátor
23343
gerdesicsv [at] ktk.pte.hu
B 226
Emailben történő előzetes egyeztetés alapján.

Gerdesics Viktória 2007-ben idegenforgalom és szálloda (angol) szakon végzett a Budapesti Gazdasági Főiskolán, marketing mesterszakos diplomáját 2011-ben szerezte meg a PTE Közgazdaságtudományi Karán. Ugyanebben az évben megkezdte doktori tanulmányait a Kar Regionális Politika és Gazdaságtan Doktori Iskolájában, 2014-ben abszolutóriumot szerzett, 2017-ben PhD fokozatot. 2004 óta több kisebb és nagyobb vállalkozásnál dolgozott Pécsett és Horvátországban, és külkapcsolatokkal és nemzetközi programokkal foglalkozott a PTE Egészségtudományi Karán. 2011-től a Közgazdaságtudományi Kar PhD-hallgatójaként, 2015-től a Marketing és Turizmus Intézet tanársegédjeként, 2018 júliusától adjunktusként vesz részt az oktatásban, kutatási és egyéb projektekben, a kar EFMD nemzetközi akkreditációval foglalkozó munkatársa. Főbb kutatási iránya a marketing és turizmus határterülete, doktori disszertációjában Horvátország imázsával foglalkozott az ország EU-csatlakozásakor. Oktatási profilja a marketing, a helymarketing, a nemzetközi üzlet, a márkastratégia és a marketingpszichológia területeit ötvözi, alap- és mesterképzési szinteken, magyar és angol nyelven.

 

Publikációk

Gerdesics V – Nagy Á – Csapó J (2019): A VR nyitottság hatása a helyimázs kialakulását befolyásoló tényezőkre. MARKETING ÉS MENEDZSMENT. 53 (3) pp. 5-15.

Csóka L – Gerdesics V – Törőcsik M (2019): Sports tourism and sports tourists: The Hungarian characteristics of sports related travels. JOURNAL OF TOURISM CHALLENGES AND TRENDS. (12) pp. 47-66.

Gerdesics V (2016): Az európaiság-balkániság megjelenése Horvátország belső imázsában az EU-csatlakozáskor. TÉR ÉS TÁRSADALOM 30:(3) pp. 3-18.

 

Publikációs lista

Önéletrajz