fbpx Dr. Gerdesics Viktória | Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Dr. Gerdesics Viktória

adjunktus
23343
gerdesicsv [at] ktk.pte.hu
B 226
Emailben történő előzetes egyeztetés alapján.

Gerdesics Viktória 2007-ben idegenforgalom és szálloda (angol) szakon végzett a Budapesti Gazdasági Főiskolán, marketing mesterszakos diplomáját 2011-ben szerezte meg a PTE Közgazdaságtudományi Karán. Ugyanebben az évben megkezdte doktori tanulmányait a Kar Regionális Politika és Gazdaságtan Doktori Iskolájában, 2014-ben abszolutóriumot szerzett, 2017-ben PhD fokozatot. 2015 óta képzett mentor, 2021-től okleveles business coach. Közel 20 éves munkatapasztalatának első időszakában kisebb-nagyobb vállalkozásoknál dolgozott Pécsett és Horvátországban, majd külkapcsolatokkal és nemzetközi programokkal foglalkozott a PTE Egészségtudományi Karán. A Közgazdaságtudományi Karon 2011 óta vesz részt az oktatásban, kutatásban, intézménymenedzsment feladatok ellátásában. Oktatási és kutatási fókusza a helymarketing, a márkamenedzsment, a kommunikáció-pszichológia és a nemzetközi üzlet, melyeket magyar és angol nyelven, minden képzési szinten oktat.

 

Publikációk

Gerdesics V – Nagy Á – Csapó J (2019): A VR nyitottság hatása a helyimázs kialakulását befolyásoló tényezőkre. MARKETING ÉS MENEDZSMENT. 53 (3) pp. 5-15.

Csóka L – Gerdesics V – Törőcsik M (2019): Sports tourism and sports tourists: The Hungarian characteristics of sports related travels. JOURNAL OF TOURISM CHALLENGES AND TRENDS. (12) pp. 47-66.

Gerdesics V (2016): Az európaiság-balkániság megjelenése Horvátország belső imázsában az EU-csatlakozáskor. TÉR ÉS TÁRSADALOM 30:(3) pp. 3-18.

 

Publikációs lista

Önéletrajz