Dr. Gerdesics Viktória
Gerdesics Viktória 2007-ben idegenforgalom és szálloda (angol) szakon végzett a Budapesti Gazdasági Főiskolán, marketing mesterszakos diplomáját 2011-ben szerezte meg a PTE Közgazdaságtudományi Karán. Ugyanebben az évben megkezdte doktori tanulmányait a Kar Regionális Politika és Gazdaságtan Doktori Iskolájában, 2014-ben abszolutóriumot szerzett, 2017-ben PhD fokozatot. 2015 óta képzett mentor, 2021-től okleveles business coach, EMCC akkreditált EIA Practitioner coach és mentor. Közel 20 éves munkatapasztalatának első időszakában kisebb-nagyobb vállalkozásoknál dolgozott Pécsett és Horvátországban, majd külkapcsolatokkal és nemzetközi programokkal foglalkozott a PTE Egészségtudományi Karán. A Közgazdaságtudományi Karon 2011 óta vesz részt az oktatásban, kutatásban, intézménymenedzsment feladatok ellátásában. 2018 óta dolgozik a kar nemzetköziesítésén, nemzetközi akkreditációs vezető. Oktatási és kutatási fókusza a helymarketing, a márkamenedzsment, a kommunikáció-pszichológia és a nemzetközi üzlet, melyeket magyar és angol nyelven oktat.
Bíró Cs., Gerdesics V. | 2022 |
A német szenior utazók tipológiája a Covid-19 járvány időszakában
MARKETING ÉS MENEDZSMENT. 53 (3) pp. 5-15.
Gerdesics V., Nagy Á., Csapó J.| 2019 |
VR nyitottság hatása a helyimázs kialakulását befolyásoló tényezőkre.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT. 53 (3) pp. 5-15.
Csóka L., Gerdesics V., Törőcsik M.| 2022 |
Sports tourism and sports tourists: The Hungarian characteristics of sports related travels.
JOURNAL OF TOURISM CHALLENGES AND TRENDS. (12) pp. 47-66.