Kutatásunk középpontjában a kis kiszerelésű alkoholos italokat fogyasztók, valamint fogyasztási szokásaik álltak.
Kutatási téma
A felmerülő kutatási probléma azon fogyasztók köré épült, akik kisméretű alkoholos italokat fogyasztanak. Így tehát a kutatás célja, ezen fogyasztók jobb megismerése, valamint fogyasztási és vásárlási szokásinak és motivációinak vizsgálata volt.
Alkalmazott módszer
A kutatási témában kijelölt célok vizsgálatára, kettő módszert alkalmaztunk. A primer kutatás során kvantitatív online kérdőíves megkérdezés, illetve kvalitatív mélyinterjúk készültek, melyeket egy szekunder piacfelmérés előzött meg.
Eredmények hasznosíthatósága
Az eredmények alapján több jól körülhatárolható vásárlói és fogyasztói csoport azonosítható. Ezek azonosítása nemcsak a kutatási kérdések megválaszolását segítették elő, hanem értékes iránymutatást nyújtottak a célzott fejlesztési lehetőségekhez is.