Projektek/Referenciák

Portfolio kutatások

A Portfolio-val közös projektjeink keretében több alkalommal végeztünk közös kutatásokat, az alábbi témákban:

  • személyi kölcsön igénybevételének hajlandósága,
  • diákszámlával kapcsolatos attitűdök,
  • nyugdíjcélú- és megtakarítás jellegű biztosítások,
  • lakástakarék igénybevételi hajlandósága,
  • lakásbiztosításokkal kapcsolatos felmérés.

Az önkiszolgáló kasszák elfogadottsága a magyar lakosság körében

A the CoRe lab és a Laurel közös kutatási projektjében az önkiszolgáló kasszákkal kapcsolatos hazai vásárlók véleményeit vizsgáltuk.

Vevői elégedettségvizsgálat

Elégedettségvizsgálat állatpatika szolgáltatások esetében...

PTE weboldal kutatása

Kutatásunk célja az volt, hogy részletesen feltárjuk a Pécsi Tudományegyetem központi weboldalának fejlesztési lehetőségeit, azonosítsuk az esetleges hiányosságokat, és javaslatokat tegyünk a szükséges fejlesztésekre.

LEAD - női vezetői kutatás

LEAD kutatásunk során a vezető pozíciókban dolgozó nők helyzetét és tapasztalatait vizsgáltuk.

Kisital kutatás

Kutatásunk középpontjában a kis kiszerelésű alkoholos italokat fogyasztók, valamint fogyasztási szokásaik álltak.

Szórólap kutatás

Ezen projekt keretében vizsgáltuk szórólapok hatékonyságát, különös tekintettel arra, hogy milyen preferenciák és elvárások fogalmazódnak meg a vásárlók körében a rövid, célzott kommunikációs anyagokkal kapcsolatban.

Karácsonyi kutatás 2.0

Az év végéhez közeledve a the CoRe lab és az Ipsos Zrt. legújabb kutatása a fogyasztók karácsonyi reklámokhoz való viszonyát és ünnepi készülődési szokásait vizsgálja.

Utazás és online repülőjegyfoglalás UX kutatás

Az online repülőjegy vásárlással kapcsolatos felhasználói élményeket, tapasztalatokat, attitűdöket, problémákat vizsgáltuk a fogyasztók körében a Neticle-lel. 

ABSL Hungary

Közös munka az ABSL Hungary-vel.

Karácsonyi kutatás

A the CoRe lab kutató csapata az év végéhez közeledve feszült kíváncsisággal követi a fogyasztók reakcióit az aktuális ünnepekkel kapcsolatban

EMOK elégedettségi kutatás

Az EMOK számára végeztünk elégedettségi felmérést 2022-ben. 

KTK weboldal UX kutatás

A PTE KTK weboldal könnyebb kezelhetőségének érdekében végeztünk szemkamerás kutatást. 

Mobilitás témájú kutatás HR szolgáltató vállalat megbízásából

Egy mobilitás témájú kutatási riporthoz szükséges adatfelvételben és annak elemzésében vállalt szerepet a the CoRe lab.

Egyetemi hallgatók munkavállalásával kapcsolatos kutatás

A hallgatók körében egyre népszerűbb, hogy tanulmányaik mellett munkát is vállalnak, ennek okán mi is kíváncsiak voltunk a hallgatói munkavállalással kapcsolatos attitűdökre.

GLAMOUR-napok mini kutatás

2022 októberében egy izgalmas, online naplózásos kutatást végeztünk a GLAMOUR-napokkal kapcsolatos tapasztalatok, motivációk feltárásának érdekében.

SPAR Magyarország kutatás

#hallgatóiprojekt #sparmagyarország

Munch.hu: Innovációs fejlesztéseket támogató kutatás

#hallgatóiprojekt #munch.hu #deskresearch #mélyinterjú 

 

ZsKN: Látogatottság növelését segítő kutatás

#hallgatóiprojekt #zsolnaynegyed #kérdőív

Műanyagmentes július - minikutatás

Júliusban rövid, de annál érdekesebb felmérést végeztünk a fenntarthatósággal kapcsolatban. #kutassonline

Városmarketing stratégiát támogató kutatás

Pécs Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalának megbízásából egy komplex kutatást végeztünk, melynek fő célja a városmarketing stratégia támogatása volt.

LeasePlan koncepciótesztelés

Kvalitatív kutatási projektünkben az elektromos autózás témakörét érintettük.

 

Kampánytervezést támogató kutatás

A SINOSZ és a feat. közös, 'Sztoriból jeles' kampányának megvalósításához végeztünk kutatást a siket és nagyothalló fiatalok közösségi média használatával kapcsolatban.

Pécs-Villány turisztikai térség elemzése

A szekunder elemzés és mélyinterjús megkérdezések mellett megfigyeléseket végeztünk a térség megismeréséhez.

Stratégiaalkotást támogató komplex kutatás

Egy magyar felsőoktatási intézmény kérdései mentén valósítottunk meg komplex kutatást.

Szemkamerás in-store kutatás

2019-ben egy Magyarországon működő kiskereskedelmi üzletláncnak végeztünk vásárlókutatást.

Kommunikációt támogató kutatás

A Tenkes Borvidékfejlesztő Nonprofit Kft. számára kutatást végeztünk 2018 őszén a Villányi Borvidék RedY nevet viselő közösségi bor termék kommunikációjának támogatása céljából.
 

Piacfelmérés és UX teszt

A villányi Crocus Gere Hotel & Resort új weboldalának tervezésében és célcsoportjai mélyebb megismerésében kérte segítségünket. Hallgatóinkkal közösen 2018 őszén dolgoztunk a hotellel.