Ezen projekt keretében vizsgáltuk szórólapok hatékonyságát, különös tekintettel arra, hogy milyen preferenciák és elvárások fogalmazódnak meg a vásárlók körében a rövid, célzott kommunikációs anyagokkal kapcsolatban.
Kutatási téma
A kutatás során azt vizsgáltuk, hogy a rövid, célzott kommunikációs anyagok milyen módon fejleszthetők úgy, hogy a fogyasztók számára jobb élményt nyújtsanak, mielőtt megtervezik vásárlásaikat.
Alkalmazott módszer
A kutatási kérdések megválaszolásához három helyszínen fókuszcsoportos vitákat végeztünk. A személyes beszélgetések lehetőséget adtak arra, hogy közvetlen kapcsolatot alakítsunk ki a célcsoport tagjaival, így mélyebb betekintést nyerve a résztvevők szórólap-használati szokásaiba és preferenciáiba, valamint a jelenlegi anyagok értékelésébe.
Eredmények hasznosíthatósága
Az eredmények rávilágítanak azokra a kulcsfontosságú területekre, amelyek hozzájárulhatnak a szóróanyagok továbbfejlesztéséhez. A fogyasztói és vásárlói vélemények közvetlen figyelembevételével hatékonyabban lehet elérni a fontos információkkal a fogyasztókat.