fbpx Csóka Laszló | Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Csóka Laszló

PhD hallgató
-
csoka.laszlo [at] ktk.pte.hu
B 230
Emailben történő előzetes egyeztetés alapján.

Csóka László a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán 2015-ben szerezte meg diplomáját kereskedelem és marketing alapképzési, majd 2017-ben marketing mesterképzési szakon. Jelenleg a Gazdálkodástani Doktori Iskola PhD hallgatója, ahol kutatásait a sportmarketing és sportfogyasztás területein végzi. Érdeklődési területei közé tartozik továbbá a gerilla marketinges megoldások széles spektruma.

Publikációk

Csóka, László ; Törőcsik, Mária
A sportfogyasztás és a motivációit mérő skálák
In: Józsa, László; Korcsmáros, Enikő; Seres, Huszárik Erika (szerk.) A hatékony marketing : EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete
Komárno, Szlovákia : Selye János Egyetem, (2018) pp. 57-71. , 15 p.

 

Gonda, Tibor ; Angler, Kinga ; Csóka, László
A helyi termék-előállítók véleménye a helyi termékek turizmusban betöltött szerepéről
In: Korcsmáros, Enikő (szerk.) A Selye János Egyetem 2018-as X. Nemzetközi Tudományos Konferenciájának tanulmánykötete = Zborník X. medzinárodnej vedeckej konferencie Univerzity J. Selyeho - 2018
Komárno, Szlovákia : Selye János Egyetem, (2018) pp. 108-114. , 7 p.

 

Gonda, Tibor ; Angler, Kinga ; Csóka, László
A helyi termékek sokszínű kínálata a Dél-Dunántúlon
In: Gonda, Tibor (szerk.) Ízes vidék : a helyi termékek és a vadon termő növények szerepe a gasztronómiában és a gasztroturizmusban
Pécs, Magyarország : CampInvest Kft., (2018) pp. 24-33. , 10 p.

 

List of publications

Önéletrajz