
Dr. Csóka László
Csóka László a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán 2015-ben szerezte meg diplomáját kereskedelem és marketing alapképzési, majd 2017-ben marketing mesterképzési szakon. 2021-ben szerezte meg a doktori fokozatot a kar Gazdálkodástani Doktori Iskolájában. Jelenleg adjunktusként dolgozik a Marketing és Turizmus Intézetben. Főként a digitális marketing, a turisztikai szoftverek és a sportmarketing tartoznak az oktatási portfóliójába, de vezet gyakorlatokat a marketingszámítások témakörében is. Alapvetően az alkalmazásorientált kutatások tartoznak a fő érdeklődési körébe. Jelenlegi fő kutatási területei: az életstílus és a sportfogyasztás összefüggése, valamint a helyi termékek népszerűvé válásának piaci lehetőségei a turizmusban.
K. Lampek; L. Csóka; R. Hegedüs; M. Zrínyi; M. Törőcsik (2021):
Sports activities of 60 above Hungarian elderly-explaining and predicting impact of exercise on health.
BMC Public Health, 21, 1863-1877.
T. Gonda; K. Angler; L. Csóka (2021):
The role of local products in tourism.
European Countryside, 13(1), 91-107.
Csóka L. (2020):
A motivációk és az életstílus hatása a sportfogyasztás területeire.
Marketing és Menedzsment 54(3), 7-16.
Csóka L.; Hegedűs R.; Törőcsik M. (2020):
Az életstíluscsoportok sportcélú utazásai.
Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok, 5(1), 34-46.
L. Csóka; M. Törőcsik; P. Németh (2019):
Attributes associated with athlete types in Hungary.
International Journal of Multidisciplinarity in Business and Science, 5(7), 13-23.