Dr. Csóka László
Csóka László a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán 2015-ben szerezte meg diplomáját kereskedelem és marketing alapképzési, majd 2017-ben marketing mesterképzési szakon. 2017-2021 között a Kar Gazdálkodástani Doktori Iskolájának PhD hallgatója volt, amely időszak végén már jelentős oktatási és kutatási tevékenységet végzett. 2021- től a Kar tanársegédjeként dolgozott, majd ugyanezen évben doktori fokozatot szerzett. 2022-től a Kar adjunktusként dolgozik a Marketing és Turizmus Intézetben. Főként a digitális marketingdöntések, a digitális marketing alapjai, a turisztikai szoftverek és a sportmarketing tartoznak az oktatási portfóliójába, de vezet gyakorlatokat a marketingszámítások témakörében is. Oktatási tevékenysége kiterjed mind az alap-, mind a mesterképzésre. Alapvetően az alkalmazásorientált kutatások tartoznak a fő érdeklődési körébe. Jelenlegi fő kutatási területei a digitális marketing világát érintik, amik mellett részterületként megjelenik a helyi termékek fogyasztási motivációinak vizsgálata is.
Lampek K., Csóka L., Hegedüs R., Zrínyi M., Törőcsik M. (2021)
Sports activities of 60 above Hungarian elderly-explaining and predicting impact of exercise on health.
BMC PUBLIC HEALTH 21 (1): 1863
Gonda T., Angler K., Csóka L. (2021)
The role of local products in tourism.
EUROPEAN COUNTRYSIDE 13 (1): 91-107.
Lányi B., Jakopánecz E., Csóka L., Neulinger Á. (2024)
Versengő szempontok a magyarok élelmiszer és háztartási cikk fogyasztásában: Az árérzékenység és a környezettudatosság fontossága.
VEZETÉSTUDOMÁNY 55 (1): 27-38.