Dr. habil. Kovács Kármen
Kovács Kármen 2002-ben szerzett diplomát a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán, majd a Gazdálkodástani Doktori Iskolában 2007-ben Ph.D. fokozatot. 2015-ben habilitált. Tudománymetriai képzésen is részt vett. 2004-től a Pécsi Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi és Közgazdaságtudományi Szakkönyvtárban dolgozott. 2008 szeptemberétől a PTE KTK adjunktusa, 2016 júliusától egyetemi docense. Oktatott tárgyai a kutatásmódszertan, az innovációmenedzsment és a viselkedési közgazdaságtan témakörébe sorolhatók. Fő kutatási területe a viselkedési közgazdaságtan. A 2016/2017 tanévben az Új Nemzeti Kiválóság Program, Felsőoktatási Posztdoktori Kutatói Ösztöndíjában részesült. 2017 szeptemberétől három évre elnyerte az MTA Bolyai János Kutatási Ösztöndíjat; záró kutatási jelentését kiemelkedő minősítéssel fogadták el. Ezt követően elnyerte a Magyar Állami Eötvös Ösztöndíjat, amelynek keretében a University of Helsinki vendégkutatója volt 3 hónapig. 2023 júniusától az Emerald Kiadó Marketing Intelligence and Planning folyóiratának társszerkesztője. Lektorál többek közt az International Journal of Social Economics, a Journal of Fashion Marketing and Management és a PLOS ONE számára.
Kovács, K. (2024)
The impact of financial and behavioural sunk costs on consumers’ choices.
JOURNAL OF CONSUMER MARKETING, 41(2), 213–225.
https://doi.org/10.1108/JCM-06-2023-6099
Kovács, K. (2021)
Consumer expenditure when positional concerns matter.
INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL ECONOMICS, 48(10), 1408–1422.
http://doi.org/10.1108/IJSE-01-2020-0022
Kovács, K. (2015)
The Effects and Consequences of Simultaneously Arising Different Network Externalities on the Demand for Status Goods
METROECONOMICA: INTERNATIONAL REVIEW OF ECONOMICS, 66(3), 375–396.
http://doi.org/10.1111/meca.12073