Dr. habil Kovács Kármen

egyetemi docens
23186
kovacs.karmen [at] ktk.pte.hu
B117
Február 7., 14., 21. (szerda) 09:30-10:45, ezt követően emailben történő előzetes egyeztetés alapján

Kovács Kármen 2002-ben szerzett diplomát a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán, majd annak Gazdálkodástani Doktori Iskolájában 2007-ben Ph.D. fokozatot summa cum laude minősítéssel. 2015-ben habilitált. Tudománymetriai képzésen is részt vett. 2004-től a Pécsi Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi és Közgazdaságtudományi Szakkönyvtárban dolgozott, 2008-tól főkönyvtárosként. 2008 szeptemberétől a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának adjunktusa, 2016 júliusától egyetemi docense. Oktatott tárgyai a kutatásmódszertan, az innovációmenedzsment és a viselkedési közgazdaságtan témakörébe sorolhatók. Fő kutatási területe a viselkedési közgazdaságtan. A 2016/2017 tanévben az Új Nemzeti Kiválóság Program, Felsőoktatási Posztdoktori Kutatói Ösztöndíjában részesült. 2017 szeptemberétől három évre elnyerte az MTA Bolyai János Kutatási Ösztöndíjat; záró kutatási jelentését kiemelkedő minősítéssel fogadták el. A 2023/24 tanévre elnyerte a Magyar Állami Eötvös Ösztöndíjat. 2021-től MAB szakértő. 2023 júniusától az Emerald Kiadó Marketing Intelligence and Planning folyóiratának társszerkesztője. 

Publikációk

Kovács, K. (2024).
The impact of financial and behavioural sunk costs on consumers’ choices. JOURNAL OF CONSUMER MARKETING, 41(2), 213–225. https://doi.org/10.1108/JCM-06-2023-6099

 

Kovács, K. (2023).
The Suboptimal Future Outcome of Consumer Decisions: A Survey on Projection Bias. STUDIES IN BUSINESS AND ECONOMICS, 18(2), 196–216. https://doi.org/10.2478/sbe-2023-0032

 

Kovács, K. (2021).
Consumer expenditure when positional concerns matter. INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL ECONOMICS, 48(10), 1408–1422. http://doi.org/10.1108/IJSE-01-2020-0022 

 

Kovács, K. (2020).
Relative consumption with multiple reference points under uncertainty. ECONOMICS AND SOCIOLOGY, 13(4), 61–80. http://doi.org/10.14254/2071-789X.2020/13-4/4 

 

Kovács, K. (2019).
A Dynamic Model for Investigating Consumer Utility Derived from Status Goods. ECONOMIC AND BUSINESS REVIEW, 21(1), 57–78. http://doi.org/10.15458/85451.79 

 

Kovács, K. (2018).
Modelling Conspicuous Consumption with Its Possible Interpersonal Reactions by Behavioural Game Theory. INTERNATIONAL JOURNAL OF ECONOMICS AND MANAGEMENT, 12(2), 657–669. 

 

Kovács, K. (2015).
The Effects and Consequences of Simultaneously Arising Different Network Externalities on the Demand for Status Goods. METROECONOMICA: INTERNATIONAL REVIEW OF ECONOMICS, 66(3), 375–396. http://doi.org/10.1111/meca.12073 

 

Publikációs lista

Önéletrajz
Önéletrajz (303.42 KB)