
Kutatási téma
A the CoRe lab kutatócsapata az Ipsos Zrt.-vel együttműködve, az ünnepek közeledtével egy közös kutatás keretében vizsgálja, hogyan hatnak a karácsonyi reklámok a fogyasztókra, valamint mikor és hogyan kezdik meg az ünnepi készülődést. Az ünnepi projekt keretében 1000 főt kérdeztünk meg, akik reprezentálják a magyar internetező lakosságot, így hitelesen számoltak be a karácsonyi készülődés kulisszatitkairól.
Alkalmazott módszerek
A kutatás során kvantitatív módszert alkalmaztunk kérdőíves megkérdezés formájában. Ezt kiegészítette egy neuromarketing vizsgálat, amely során szemkamerás és arcolvasó technikát alkalmaztunk, hogy friss, aktuális karácsonyi reklámfilmek hatását elemezzük.
Az eredmények hasznosíthatósága
A kutatási összefoglaló bemutatja, hogy a magyar fogyasztók mikor és hogyan kezdenek el készülni erre a varázslatos ünnepre. Emellett rávilágít arra is, hogy a karácsonyi reklámfilmek milyen hatással vannak az érzelmeikre, és milyen reakciókat váltanak ki belőlük.
Érdekelnek a részletek? A teljes riportot itt olvashatod!