Dr. habil. Lányi Beatrix Mariann

egyetemi docens
23182
lanyi.beatrix [at] ktk.pte.hu
B226
Emailben történő előzetes egyeztetés alapján.

Lányi Beatrix a Marketing és Turizmus Intézet habilitált docense. 2019-ban habilitált és 2008-ban szerzett PhD fokozatot. Pénzügy BA, marketing MSc és angol szakfordító MSc végzettséggel is rendelkezik. 2024 óta okleveles business coach és az EMCC által akkreditált coach és mentor. Kutatásai középpontjában az innovációmarketing, a fenntartható innovációk és az egészségügyi marketing témakörei állnak.  

2022 óta a Regionális Politika és Gazdaságtan Doktori Iskola program menedzsere. Még ugyanettől az évről kezdve a Marketing & Menedzsment folyóirat szakmai igazgatója. 

Aktív mentori szerepet tölt be a Simonyi Üzlet- és Gazdaságfejlesztési Központ valamint a KarrierPont tevékenységében. A PTE társkarain is oktat, Gyógyszertári és gyógyszeripari marketing valamint Egészségügyi marketing kurzusokat a Gyógyszerésztudományi Karon és az Egészségtudományi Karon.  

Több külföldi felsőoktatási intézményben tanított, többek között: University of Ontario Insititue of Technology, Kanada; Institut Superieur du Commerce Paris, Franciaország; Niels Brock Business College, Dánia; VTT Technology Studies Group, Finnország; University of Sheffield, Nagy-Britannia; ISM University of Management and Economics, Litvánia; Universidad de León, Spanyolország és Bahcesehir University, Törökország; Wirtschaftsuniversität Wien, Ausztria. 

Publikációk

Lányi Beatrix, Fűrész Diána Ivett (2024)
A technológiai innováció hatása a sportteljesítményre
Statisztikai Szemle, 102(4), 629-648. 

Hornyák Miklós, Kruzslicz Ferenc, Lányi Beatrix (2023)
A kis- és középvállalatok digitális transzformációja – az online jelenlét és a versenyképesség összefüggései
Közgazdasági Szemle, 70(5), 517-543. 

Lányi Beatrix, Hornyák Miklós, Kruzslicz Ferenc (2021)
The effect of online activity on SMEs’ competitiveness
Competitiveness Review, 31(3) 477-496. 

Publikációs lista

Önéletrajz
Önéletrajz (266.85 KB)