fbpx Dr. Rácz-Putzer Petra | Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Dr. Rácz-Putzer Petra

adjunktus
23129
putzerp [at] ktk.pte.hu
B 226
Előzetes e-mailes egyeztetés alapján.

Putzer Petra 2009-ben szerzett közgazdász diplomát a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán Marketing szakirányon. Ugyanebben az évben megkezdte doktori tanulmányait a PTE-KTK Gazdálkodástani Doktori Iskolájában, ahol 2013 januárjában abszolutóriumot szerzett. 2014-ben mérlegképes könyvelő oklevelet szerzett. Kutatási területe a vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR), főként annak lehetséges jövőbeli irányaival foglalkozik. Doktori értekezését 2015. júniusában védte meg. 2018 január 1-jétől adjunktusként dolgozik az intézetben. Alap, valamint mesterképzésen oktatott tárgyai: Marketing, Értékesítés menedzsment, Marketingszámítások, Marketingpénzügyek, Marketingcsatornák irányítása, Foundation Marketing, Kis- és középvállalatok gazdálkodási és piaci döntései, Felelős marketing. Végzett mentorként a Kompetencia- és Tehetségfejlesztő Központ és a Simonyi BEDC munkáját is segíti.

MTMT azonosító: 10021545

MTMT név: Putzer Petra Eszter

Publikációk

Gerdesics, Viktória ; Putzer, Petra
Place placement - filmek, desztinációk, turisták
TURISZTIKAI ÉS VIDÉKFEJLESZTÉSI TANULMÁNYOK 3 : 4 pp. 33-47. , 15 p. (2018)

 

Gerdesics, Viktória ; Putzer, Petra
Place placement, avagy filmek a helymárka és a turista szolgálatában
In: Józsa, László; Korcsmáros, Enikő; Seres, Huszárik Erika (szerk.) A hatékony marketing : EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete
Komárno, Szlovákia : Selye János Egyetem, (2018) pp. 253-264. , 12 p.

 

Petra, Putzer ; Viktória, Gerdesics
FILM, MARKETING, TOURISM: CAN IT WORK? p. 83 , 1 p.
In: Mátyás, Judit; Raffay, Zoltán (szerk.) Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Absztraktkötet
Pécs, Magyarország : Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), (2018) p. 92

 

Publikációs lista

Önéletrajz