Kísérleteink biztosítják a résztvevő alanyok válaszainak névtelen módon történő, ellenőrzött környezetben kivitelezett felmérését, az egyszerű kérdőíves adatgyűjtéstől a játékelméleti megalapozottsággal rendelkező összetett interakciók lefolytatásáig.
Kutatóink sokéves piaci tapasztalatának köszönhetően a hagyományos marketingkutatási módszereket magas szintű elvárásoknak megfelelően alkalmazzuk, legyen szó kvantitatív vagy kvalitatív kutatásról.
A the CoRe lab működése során fókuszálunk az innovatív marketingkutatási módszerek alkalmazására, hiszen célunk, hogy ezen módszerek kutatási folyamatban való alkalmazásával a megszokott módszerek használatán túl, illetve azok alkalmazása mellett hatékonyan tudjuk segíteni egy-egy kutatási kérdés megválaszolását.
A fogyasztók viselkedésének vizsgálatában egyre fontosabb eszközt jelent a szemkamera, mely új dimenziót nyit a kutatók számára a tudattalan magatartás megismerése irányába.