Első Omnichannel Day
Nagy érdeklődés kísérte az omnichannel vásárlók témájában szervezett hibrid szakmai napunkat, ahol a kutatási eredmények bemutatása mellett neves küldöldi előadók és vállalati partnereink is megosztották gondolataikat a témáról. A nap folyamán izgalmas prezentációkat hallhattunk az omnichannel vásárlók viselkedéséről, a legfrissebb kutatási eredményekről, és gyakorlati megoldásokról is tanultunk a dunnhumby és az IPSOS előadásain. Tovább...
Második Omnichannel Day
A második Omnichannel Day-t az Omnichannel Kutatócsoport Budapesten, a Corvinus Egyetemen rendezte meg. Dr. Kemény Ildikó, a BCE egyetemi docense üdvözölte a résztvevőket, amely a tavaly indult kezdeményezést megtartva két nagyobb részből állt: délelőtt az elmélettel foglalkozó hazai és nemzetközi kutatók, délután pedig neves marketingvezetők osztották meg tapasztalataikat a témában, mint például Román Gergely is, aki a Decathlon e-commerce vezetőjeként beszélt a résztvevőknek azokról a kihívásokról, fejlesztési területekről, amelyek ahhoz szükségesek, hogy a kiskereskedelmi vállalatok elmozduljanak az omnichannel marketing, az „akadálymentes” vevőélmény kialakítása felé. Tovább...
Harmadik Omnichannel Day
A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán tartották a harmadik Omnichannel Day-t, ahol hazai és nemzetközi kutatók, valamint vállalati szakemberek osztották meg tapasztalataikat a témában. A hibrid eseményen Dr. Simon Judit, a Budapesti Corvinus Egyetem professor emeritája nyitotta meg a sort, majd izgalmas előadásokat hallhattunk a mobileszközök használatáról, az érzelmek szerepéről a kiskereskedelmi mobilalkalmazások használata során, és a különböző digitális eszközök eltéréseiről. A napot Szabó Tamás, az IKEA Magyarország Market Fulfillment Managere zárta, aki az IKEA-nál végbemenő omnichannel változásokat mutatta be. Tovább...
Negyedik Omnichannel Day
A negyedik Omnichannel Day október 9-én kerül megrendezésre, melynek középpontjában a mobiltechnológia, a mobilalkalmazások, valamint a kiterjesztett valóság (AR) állnak, amelyek a korszerű, zökkenőmentes ügyfélélmény meghatározó elemei. A hibrid workshopot a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Marketing és Turizmus Intézete, a the CoRe lab Fogyasztói Magatartáskutató Központja, valamint a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Kommunikációtudományi Intézete szervezi közösen. Az eseményre Budapesten, a Corvinus Egyetemen kerül sor személyes részvétellel, emellett online formában is követhető lesz a Microsoft Teams platformon keresztül. Tovább...