the CoRe lab

Rólunk

Az Alkalmazott Tanulások Központja (CAL) keretein belül működő the CoRe lab, Fogyasztói Magatartáskutató Központ 2019-ben azzal a céllal jött létre, hogy innovatív kutatási megoldásokkal támogassa a tudományos, hallgatói és piaci célokat egyaránt.

A fogyasztói magatartás kutatás egy összetett folyamat, amely magában foglalja a fogyasztók viselkedésének, preferenciáinak és attitűdjeinek vizsgálatát.

Tapasztalt csapatunk a hagyományos (kérdőíves, fókuszcsoportos, mélyinterjús) módszerek mellett újabb, innovatív megközelítéseket is alkalmaz. Innovatív módszertani eszköztárunk fókuszában a szemkamerás kutatás (eye tracking) áll, mely a fogyasztók tudattalan döntési mechanizmusainak megismerésével szolgáltat új típusú insight-okat. Ezek az insightok segítik a szakembereket abban, hogy hatékonyan tervezzék meg a kommunikációt a vásárlók figyelmének felkeltésére.

Célunk, hogy az innovatív módszerek kutatási folyamatban való alkalmazásával a hagyományos módszerek használatán túl, illetve azok alkalmazása mellett hatékonyan tudjuk segíteni egy-egy kutatási kérdés megválaszolását.

 

Portfólió

  • Hallgatói kurzusok/projektek - az innovatív marketingkutatási módszereket alkalmazzuk kurzusainkon, ahol a hallgatók lehetőséget kapnak ezeknek az újszerű megközelítéseknek a megismerésére és gyakorlati alkalmazására.
  • Tudományos kutatások – a tudományos kutatások során sokrétűen alkalmazzuk a hagyományos módszerek mellett az innovatív módszereket is.
  • Vállalati piackutatás - a tudományos tevékenység mellett a piaci igények kielégítése is fontos számunkra, így vállalati partnereink számára kutatási megoldásokat nyújtunk.

 

Saját szervezésű eseményeink:

  • Corporate Talk - az esemény azon célból jött létre, hogy a Partnereinkkel közösen egy kötetlen beszélgetés keretein belül piackutatáshoz kapcsolódó aktuális szakmai témákat hozzunk a fókuszba, amelyek új és releváns információkat nyújthatnak az érdeklődők és a szakma számára. További információért kattints IDE!
  • Omnichannel Day – a hibrid esemény során tudományos és vállalati vendégek előadásai segítségével járjuk körül azt, hogy miként viselkedik a fogyasztó az omnichannel környezetben. Az első Omnhichannel Day programját ITT, a beszámolóját pedig ITT éred el!

 

Kik vagyunk Mi?

  • Dr. Németh Péter (központvezető) - nemeth.peter [at] ktk.pte.hu
  • Lázár Erika (kutató) - lazar.erika [at] ktk.pte.hu
  • Bakó Lili (junior kutató) - bako.lili [at] ktk.pte.hu

 

Éves jelentések:

 

Kövess minket Facebookon és LinkedIn-en is, hogy ne maradj le semmiről!