
BrandUP!
Brandépítési ismeretek és
megoldások
KKV vezetőknek
BrandUP!
Brandépítési ismeretek és
megoldások
KKV vezetőknek

FŐ TÁMOGATÓ

Átirányítás folyamatban... 3 másodpercen belül automatikusan továbbirányítjuk.
Ha nem történik meg automatikusan, kattintson ide:
/hu/kepzesek/mikrotanusitvanyok/uzlet-es-menedzsment/brandup
Fejlessze vezetői és márkaépítési kompetenciáit – csatlakozzon a képzéshez!
ALAPÍTÓI NYILATKOZAT
A Magyarországon működő KKV-k piaci stabilitását nemcsak a külső körülmények befolyásolják: bizonyos esetekben a szakmai kiválóságot tükröző, üzleti sikereket erősítő és a márka tudatos kialakításához szükséges tudás és tapasztalat sem áll rendelkezésre. E felismerés nyomán a GAZEK™ és a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kara közösen, a helyi kis- és középvállalkozások támogatásának szándékával fogtak össze, hogy egy olyan képzési programot indítsanak, amely középpontjában a brandépítési ismereteket és megoldások gyakorlatorientált, és mentorálással egybekötött tudásátadása áll.
A KÉPZÉS CÉLJA ÉS CÉLCSOPORTJA
A képzés célja, hogy a résztvevők elsajátítsák a tudatos és fenntartható márkaépítés alapelveit, módszereit és gyakorlati megoldásait, amelyek segítségével saját vállalkozásuk számára piacképes és sikeres márkastratégiát tudnak kialakítani. A program célja továbbá, hogy a hallgatók megértsék a márka és a fogyasztó kapcsolatát, képesek legyenek hatékonyan pozícionálni vállalkozásukat, növelni piaci ismertségüket, valamint erősíteni üzleti stabilitásukat a megszerzett elméleti tudás és gyakorlati tapasztalatok alkalmazásával.
A képzés célcsoportja a kis- és középvállalkozások vezetői, döntéshozói és kulcsemberei, akik felelősek vállalkozásuk márkájának, piaci megjelenésének és kommunikációjának fejlesztéséért. Emellett a program azoknak is szól, akik sajátvállalkozás indítását tervezik, valamint marketing- vagy kommunikációs területen dolgoznak, és szeretnék elmélyíteni tudásukat a márkaépítés stratégiai és gyakorlati vonatkozásaiban.
OKTATÓK



MENTOROK






ELŐNYÖK
Erősebb piaci pozíció
A kurzus résztvevői a sikeres márkaépítés révén erősíthetik vállalkozásuk piaci pozícióját, és a változó környezetben is biztosíthatják működésük stabilitását.
Baranyai vállalkozások támogatása
A programba Baranyában bejegyzett mikro-, kis- és középvállalkozások jelentkezhetnek, legfeljebb három, a döntéshozatalban aktív munkatárs részvételével.
Társadalmi felelősségvállalás
A BRAND UP! alapítói – a PTE KTK Marketing és Turizmus Intézete, valamint a főtámogató GAZEKTM – programjukat a társadalmi felelősségvállalás jegyében hozták létre.
Egyetemi integráció és szakmai felügyelet
A képzés szakmai és szervezeti integrációját a PTE KTK Alkalmazott Tanulások Központja (CAL) biztosítja, garantálva az egyetemi szintű minőséget és szakmai hátteret.
KÉPZÉS FELÉPÍTÉSE
Előadások, mesterelmék, konzultációk
Három egymást követő héten, egyenként 180 perces találkozóra kerül sor, amely kiscsoportos előadások, mesterelme-műhelymunkák és konzultációk formájában valósul meg a PTE KTK oktatóinak vezetésével.
Fejlesztési témakörök
A résztvevők három fő témakört dolgoznak fel: a márkázásra alkalmas termék- és szolgáltatásjellemzők megfogalmazását, a vevői értékajánlatok fejlesztését, valamint a márkázási szabályok és kommunikációs megoldások kialakítását.
Dedikált mentori konzultációk
Két hónapon keresztül, kéthetente összesen hat alkalommal zajlanak a dedikált mentori konzultációk, amelyek során a résztvevők személyre szabott támogatást kapnak egyéni fejlesztési feladataikhoz.
Oktatók és mentorok
Oktatók: Prof. Dr. Takács András, Dr. habil. Szűcs Krisztián, Dr. Gerdesics Viktória
Mentorok: Bertók Attila (WEBSTAR), Bogos Csaba (GAZEK), Ferling József (FERLING), Fischer András (ROTOVILL), Fodor Péter (MEVID), Tóth Szabolcs (TERRÁN)
MEGSZEREZHETŐ KOMPETENCIÁK
A résztvevők elméleti és gyakorlati ismereteket szereznek a márkaépítés stratégiai és operatív folyamatairól, valamint arról, hogyan alakíthatnak ki a saját vállalkozásuk számára egy hiteles, versenyképes és fenntartható márkát. A képzés során elsajátított ismeretek és készségek közvetlenül alkalmazhatók a vállalati kommunikációban, marketingben és vezetői döntéshozatalban.
A kurzus során a résztvevők képessé válnak arra, hogy:
meghatározzák vállalkozásuk célcsoportját és az ahhoz illeszkedő márkapozíciót,
kidolgozzák és megvalósítsák saját márkastratégiájukat, figyelembe véve a piaci trendeket és a fogyasztói percepciókat,
értelmezzék és mérjék a márkaértéket, valamint ennek szerepét a vállalati teljesítményben,
alkalmazzák a márkakutatás és márkaértékelés alapvető módszereit,
integrálják a fenntarthatóság és társadalmi felelősségvállalás szempontjait a márkastratégiába,
strukturáltan és meggyőzően kommunikálják a márkaüzeneteket a különböző célcsoportok felé.
A képzés fejleszti a stratégiai gondolkodást, a kreatív problémamegoldást és a tudatos vezetői szemléletet, ezáltal hozzájárul a vállalkozások hosszú távú piaci stabilitásához és növekedéséhez.
JELENTKEZÉS
A képzés előfeltétele
Fontos kiemelnünk, hogy képzésünket kizárólag akkor tudjuk elindítani, amennyiben elérjük, illetve meghaladjuk a képzés indításához szükséges minimum jelentkezői összlétszámot. A képzés indulásáról, illetve esetleges elmaradásáról emailben tájékoztatjuk jelentkezőinket a jelentkezési határidőt lejártát követően.
Jelentkezés menete
A tanúsítvány megszerzésének feltétele
A PTE KTK a képzés elvégzéséről mikrotanúsítványt állít ki. Az a jelentkező, akinek nincs a PTE Közgazdaságtudományi Karán hallgatói jogviszonya, részismereti jogviszonyban felvételre kerül a képzés idejére.
