-
PTE KTK
A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
2019. november 6. (szerda)
08:00-09:30 - Bemutatkozik az Alkotmányvédelmi Hivatal
Az Alkotmányvédelmi Hivatal keresi azon leendő munkatársait, akik stabil munkahelyre, kihívást jelentő, változatos munkára vágynak, mindezt egy dinamikus, ösztönző és fiatalos csapattal, modern, új munkakörnyezetben.
Előadó: "Titkos" - Alkotmányvédelmi Hivatal
Helyszín: B310
08:00-09:30 - Citi
Előadó: Vőneki Csaba - Citi
Helyszín: B025
09:30-10:45 - A Hauni Hungária munkáltatói márkaépítési stratégiája
A kurzus célja, hogy az előadó bemutassa a Hauni Hungária Kft. munkáltatói márkaépítési stratégia kialakításának lépéseit és annak a külső munkaerőpiacon, valamint a saját munkavállalók körében kialakításra kerülő leglényegesebb elemeit.
Előadó: Fiedler Péter, HR Kommunikáció - Hauni Hungária Kft.
Helyszín: B016
09:30-11:00 - Bemutatkozik az Alkotmányvédelmi Hivatal
Az Alkotmányvédelmi Hivatal keresi azon leendő munkatársait, akik stabil munkahelyre, kihívást jelentő, változatos munkára vágynak, mindezt egy dinamikus, ösztönző és fiatalos csapattal, modern, új munkakörnyezetben.
Előadó: "Titkos" - Alkotmányvédelmi Hivatal
Helyszín: B310
11:00-12:30 - Time Management Workshop
Előadó: Papp Andrea, Learning & Development Executive és Szekeres Szabina, Recruitment Lead - Ernst & Young
Helyszín: B020
11:00-12:30 - Van e ma létjogosultsága az utazási irodáknak?
Tud-e bárki jól utakat szervezni vagy kellenek a megfelelő szakemberek a turizmusban? Ezekre és még más izgalmas kérdésre adok választ az előadásomban. Bemutatom az utazási irodák működését, munkafolyamatait sok szakmai tapasztalattal fűszerezve.
Előadó: Juhos Katalin - PROKO Travel
Helyszín: B025
13:00-14:30 - A modern BI reporting eszközök
Előadó: Denkinger István, Termelési kontroller - Hauni Hungária Kft.
Helyszín: B316
14:30-16:00 - Jobcapital
Helyszín: B025
16:00-17:30 - Strategy of Lafarge
Strategic management - How it works in the practice.
Előadó: Tamás HOFFMANN, Hoffmann Tamás, Executive Director - Lafarge
Helyszín: B313
17:30-19:00 - Vállalkozásunk sikerének kulcsa ügyfeleink kezében van
Az ügyfélszerzés csupán a kezdet, a kapcsolat ápolása, elégedettségük elérése, hűségük fenntartása az egyik legfontosabb feladatok közé tartozik.
A képzés célja, hogy bemutassa az ügyfélkezelés területét, metódusait, formáit, és segítséget nyújtson az ügyfélelégedettség és hűség kialakításában.
Előadó: Major Lívia, nagyvállalati környezetben edződött tréneri tapasztalatok, humanisztikus pszichológiai tanulmányok és személyközpontú coaching gyakorlat
Helyszín: Hatchery